GundemXeber

  • Əsas Səhifə
  • GündəmXəbər
  • Ölkə
    • Cəmiyyət
    • Bölgə xəbərləri
    • Mədəniyyət
    • Kirminal
    • Hadisə
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • İdman
  • Maraqlı
  • Maqazin
  • Müsahibə
  • Dünya

Gundemxeber.az » GündəmXəbər » Cavid Qurbanov Ziya Məmmədovu hədəfə çıxardı

Cavid Qurbanov Ziya Məmmədovu hədəfə çıxardı

Tarix: 3-06-2019, 11:55 Bölmə :GündəmXəbər / Manşet Baxış: 655
Cavid Qurbanov Ziya Məmmədovu hədəfə çıxardı


“Azərbaycan Dəmir Yolları” (ADY) Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin (QSC) fəaliyyətindən narazılıq davam edir.

ADY daim tənqid yazılan qurumlardandır. Əvvəlki rəhbərlik dövründə də, bu gün də bu qurumun fəaliyyəti qənaətbəxş hesab olunmayıb.
Baxmayaraq ki, mütəmadi olaraq bu quruma infrastrukturun yaxşılaşdırılması və xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi üçün milyonlarla vəsait ayrılır. Fəaliyyətini müşahidə etdikdə “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin işinin öhdəsindən gələ biımədiyini, insanları narazı saldığını aydın görmək olur. Hazırda quruma Cavid Qurbanov rəhbərlik edir.

C.Qurbanov dövlət televiziyasına müsahibəsində qurumun keçmiş rəhbərliyini tənqid edir, dəmir yolu nəqliyyatının inkişafı üçün heç bir işin görülmədiyini deyir.

Qeyd edək ki, C.Qurbanovdan əvvəl “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-yə dolayısı ilə keçmiş nəqliyyat naziri Ziya Məmmədov rəhbərlik edirdi. Çünki qurum ləğv edilən Nəqliyyat Nazirliyinin tərkibində idi və o zaman nazir postunu Ziya Məmmədov tuturdu. “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin sədri isə Arif Əsgərov idi. Sonradan qurum Nəqliyyat Nazirliyinin tərkibindən çıxarıldı və müstəqil xidmət qurumuna çevrildi. Rəhbər postu isə Cavid Qurbanova tapşırıldı.

C.Qurbanov deyir ki, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin sədri vəzifəsinə təyinat alanda vaqon parkı acınacaqlı vəziyyətdə olub, bu sahədə heç bir iş görülməyib. QSC-nin sədri bildirib ki, əgər yeni vaqonlar alınmasaydı, bu ilin sonunda “Azərbaycan Dəmir Yolları” böyük çətinliklərlə üzləşə bilərdi. Cavid Qurbanovun dedikləri təbii ki, həqiqətdir. “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin keçmiş rəhbərliyi haqqında yayılan məlumatlardan da bunu görmək mümkündür.

Məsələn, “Bombardier” şirkətinin bir neçə top-meneceri “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC ilə 2013-cü ildə bağlanmış müqaviləyə görə geriyə 56 milyon dollar “atkat” ötürülməsinə dair sövdələşmədə iştirak ediblər.

Bununla bağlı İsveç məhkəməsi Kanadanın beynəlxalq nəqliyyat infrastrukturu şirkəti olan “Bombardier”in bu ölkədəki törəmə şirkəti “Bombardier Transportattion”un əməkdaşı olan Rusiya vətəndaşını həbs etmişdi.
“Bombardier” şirkəti ilə əməkdaşlıq zamanı “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC Nəqliyyat Nazirliyinin tərkibində idi və bu struktura Arif Əsgərov rəhbərlik edirdi. Nəqliyyat naziri postunu isə Ziya Məmmədov tuturdu.

Ümumiyyətlə bu qurumun həyata keçirdiyi müəmmalı tender layihələri daim müzakirə predmeti olub. Milyonluq tender layihələrində olan qaranlıq məqamlar bu gün də qalmaqdadır. Buna misal olaraq isə, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin son tender layihəsini göstərmək olar.

Belə ki, Cavid Qurbanovun rəhbəri olduğu qurum Bakı-Böyük Kəsik dəmiryolu xətti boyunca yeni enerji təchizatı və işarəvermə sistemlərinə keçid, elektrik lokomotivlərinin alınmasına dair Texniki Nəzarət üzrə Məsləhət Xidmətləri ilə bağlı açıq tender keçirib və 10 milyon dollar məbləğində razılaşma əldə edib. Tenderin qalibi İspaniyanın "JV TPF Getinsa Eurorestudios - Auxitec Tecnica V Control” birgə müəssisəsi olub.

Müqayisə üçün bildirək ki, 2 il əvvəl Azərbaycan hökuməti ölkənin ümumi iqtisadi modeli üçün məsəhət alamaq üçün dünyanın ən nüfuzlu konsaltinq şirkəti ilə cəmi 1.2 milyon dollara müqavilə bağlamışdı.

Cavid Qurbanov isə ölkə iqtisadiyyatı ilə müqayisədə çox kiçik bir layihənin texniki məsləhətini beynəlxalq nüfuzu olmayan, tanınmayan bir şirkətdən 10 milyon dollara alacaq. Cavid Qurbanovun dediyi kimi, ondan əvvəlkilər heç bir iş görməyib, bəs, o, özü nə iş görüb? C.Qurbanovun fəaliyyətindən razı qalmağa dəyərmi? Görünən odur ki, C.Qurbanovun fəaliyyətindən yalnız özü razıdır.

“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC fəaliyyətini ona görə uğurlu hesab edir ki, Bakı-Gəncə, Bakı-Sumqayıt, Bakı-Ankara (Hələ fəaliyyətə başlamayıb-müəl.) və planlarında olan digər bölgələrimizə sürət qatarlarının xəttə buraxılmasını təmin edib. Amma bu xidmət xərclənən milyonlara adekvatdırmı? Bu sualın cavabı üçün beynəlxalq təcrübə ilə qısaca müqayisə aparaq.

Türkiyə daxilində bəzi marşrutlar üzrə qiymətlərə nəzər salaq. Ankara-Eskişehir xəttində hərəkət edən sürət qatarı 245 km məsafəni 1 saat 25 dəqiqəyə qət edir. Ən son istifadəyə verilən Ankara-Konya qatarında isə 306 km məsafəyə sərf olunan zaman 1,5 saatdır. Özbəkistanda 2012-ci ildə istifadəyə verilən "Afrosiyob" qatarı Daşkənd-Buxara marşrutu üzrə 600 km məsafəni 3 saat 20 dəqiqəyə qət edir. Sürət qatarının xüsusiyyəti belədir və məhz bu səbəbdən tələbat çox olur.

Bu növ qatarlarda hərəkət sürəti 200 km-dən yuxarıdır. Hazırda bu tip qatarlardan Almaniyada, Belçikada, Çində, Finlandiyada, Fransada, Cənubi Koreyada, İngiltərədə və başqa ölkələrdə sərnişin daşınmasında istifadə olunur.Sürəti saatda 200 km-dən az olan qatarlar sürət qatarı hesab olunmur.

C.Qurbanovun sürət qatarı isə Bakı-Gəncə 364 km-lik məsafəni 4 saat 28 dəqiqəyə, Bakı-Sumqayıt qatarı 49 km-lik yolu 40 dəqiqəyə gedir. Bakı-Ankara qatarı isə ilkin məlumatlara görə, təxminən 2 min km-lik məsafəni 40 saata gedəcək. Cavid Qurbanovun dediyinə görə, yaxın gələcəkdə Quba-Qusar, Lənkəran və Qəbələ istiqamətlərinə də Bakıdan sürət qatarı yola düşəcək.

Onun sözlərinə görə, şimal zonasında bu infrastrukturun qurulması üçün maliyyə vəsaiti ayrılıb. Hazırda “Şahdağ” istirahət zonasına da dəmir yolunun layihələndirilməsi başa çatdırılır. Yenə C.Qurbanovun özü deyir ki, həmin sürət qatarı Qəbələyə, təxminən 3 saata gedəcək.

Bakıdan Qəbələyə qədər yol məsəfəsi 225 km-dir. Beynəlxalq təcrübədə istifadə olunan sürət qatarı ilə bu məsafəni maksimum 1 saat 12 dəqiqəyə qət etmək mümkündür. Hazırda avtomobillə Bakıdan Qəbələyə 2.5 saata getmək mümkündür. Belədirsə, Cavid Qurbanov hansı inkişafdan danışır? Sürət qatarı budurmu?

“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin qiymət siyasətinə və hərəkətdə olan qatarların rentabelliyinə nəzər saldıqda isə bu da xərclənən milyonlarla dövlət vəsaitinə adekvat olmadığını görürük. Qiymətlər baha olduğu üçün vətəndaşlar Cavid Qurbanovun “sürət qatar”ına maraq göstərmir.
Belə ki, hazırda Bakı-Gəncə sürət qatarında biletlər standart 10, biznes 25, birinci sinif sərnişinlər üçün isə 100 manata satılır. Amma bu qiymət siyasəti də quruma gəlir gətirəcək səviyyədə deyil. Çünki sərnişinlər yol maşını ilə həm daha ucuz, həm də daha qısa zamanda mənzil başına çata bilirlər.

Bundan əlavə, Bakı-Sumqayıt qatarında da qiymətlər baha olduğu üçün sərnişin azlığı müşahidə olunur. Hazırkı qiymətlər belədir: plastik kartla standart 1, biznes 2 manat, çap olunmuş biletlə isə standart 1.10, biznes 2.10 manat. Qatarın mənzil başına çatma müddəti isə 40 dəqiqədir. Bu qiymətlərlə isə qatar demək olar ki, hər gün öz əməkdaşları və azsaylı sərnişin qonaqları ilə Bakı-Sumqayıt yolunu boş qoymamaq üçün gedib gəlirlər.

Bütün hallarda, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin rəhbərliyi son 4 ildə Ziya Məmmədovdan Cavid Qurbanova keçsə də, dəyişən heç nə olmayıb. Bərbad xidmət, baha qiymət. Dəyişən yalnız qatarlardır ki, onlar da sürət qatarı deyil. Bunu da bütün hallarda, inkişaf kimi təqdim etmək sadəcə olaraq, Cavid Qurbanovun göstərilən etimaddan sui istifadə etməsidir. QSC sədrinin keçmiş naziri gündəmə gətirəsi isə yalnız “xal” qazanmağa və hədəfdən çıxmağa hesablanmış addımdır.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geri

Oxşar yazılar :

    
  • CAVİD QURBANOV 15 MİN NƏFƏRİ İŞDƏN AZAD EDƏCƏK! – “Azərbaycan Dəmir Yolları”na ŞOK tövsiyə

    CAVİD QURBANOV 15 MİN NƏFƏRİ İŞDƏN AZAD EDƏCƏK! – ...

    16-04-2019, 16:35

  • 
  • Ziya Məmmədovu Cavid Qurbanov  Nəqliyyat naziri Ziya Məmmədov bundan sonra Azərbaycan Voleybol Federasiyasına rəhbərlik etməyəcək.

    Ziya Məmmədovu Cavid Qurbanov Nəqliyyat naziri ...

    12-10-2016, 19:23

  • 
  • QSC-də Əlirza Süleymanov erası bitir - onun yerinə Ukraynadan kadr gətirilir

    QSC-də Əlirza Süleymanov erası bitir - onun ...

    31-10-2018, 14:19

  • 
  • Cavid Qurbanov Ziya Məmmədovun yeznəsini yoxlatdırdı, baş mühasib özünü asdı

    Cavid Qurbanov Ziya Məmmədovun yeznəsini ...

    1-08-2015, 01:57

  • 
  • CAVİD QURBANOV bir qrup jurnalistə ev bağışladı

    CAVİD QURBANOV bir qrup jurnalistə ev bağışladı ...

    6-09-2017, 13:15


Təqvim

«    Avqust 2025    »
BeÇaÇCaCŞB
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arxiv xəbərlər

Avqust 2025 (511)
İyul 2025 (583)
İyun 2025 (435)
May 2025 (454)
Aprel 2025 (551)
Mart 2025 (351)
Fevral 2025 (529)
Yanvar 2025 (530)
Dekabr 2024 (573)
Noyabr 2024 (576)
Oktyabr 2024 (692)
Sentyabr 2024 (596)
Avqust 2024 (657)
İyul 2024 (677)
İyun 2024 (514)
May 2024 (622)
Aprel 2024 (571)
Mart 2024 (450)
Fevral 2024 (569)
Yanvar 2024 (560)
Dekabr 2023 (584)
Noyabr 2023 (554)
Oktyabr 2023 (618)
Sentyabr 2023 (545)
Avqust 2023 (579)
İyul 2023 (594)
İyun 2023 (462)
May 2023 (595)
Aprel 2023 (596)
Mart 2023 (589)
Fevral 2023 (613)
Yanvar 2023 (498)
Dekabr 2022 (639)
Noyabr 2022 (517)
Oktyabr 2022 (425)
Sentyabr 2022 (519)
Avqust 2022 (496)
İyul 2022 (470)
İyun 2022 (625)
May 2022 (583)
Aprel 2022 (644)
Mart 2022 (663)
Fevral 2022 (651)
Yanvar 2022 (664)
Dekabr 2021 (664)
Noyabr 2021 (661)
Oktyabr 2021 (666)
Sentyabr 2021 (604)
Avqust 2021 (504)
İyul 2021 (542)
İyun 2021 (672)
May 2021 (586)
Aprel 2021 (656)
Mart 2021 (562)
Fevral 2021 (609)
Yanvar 2021 (564)
Dekabr 2020 (580)
Noyabr 2020 (607)
Oktyabr 2020 (752)
Sentyabr 2020 (685)
Avqust 2020 (766)
İyul 2020 (767)
İyun 2020 (675)
May 2020 (641)
Aprel 2020 (807)
Mart 2020 (617)
Fevral 2020 (668)
Yanvar 2020 (528)
Dekabr 2019 (652)
Noyabr 2019 (557)
Oktyabr 2019 (593)
Sentyabr 2019 (546)
Avqust 2019 (454)
İyul 2019 (616)
İyun 2019 (461)
May 2019 (585)
Aprel 2019 (559)
Mart 2019 (459)
Fevral 2019 (490)
Yanvar 2019 (565)
Dekabr 2018 (752)
Noyabr 2018 (732)
Oktyabr 2018 (1046)
Sentyabr 2018 (772)
Avqust 2018 (758)
İyul 2018 (827)
İyun 2018 (795)
May 2018 (757)
Aprel 2018 (859)
Mart 2018 (682)
Fevral 2018 (638)
Yanvar 2018 (851)
Dekabr 2017 (946)
Noyabr 2017 (1150)
Oktyabr 2017 (930)
Sentyabr 2017 (1090)
Avqust 2017 (1200)
İyul 2017 (1511)
İyun 2017 (842)
May 2017 (563)
Aprel 2017 (557)
Mart 2017 (624)
Fevral 2017 (681)
Yanvar 2017 (531)
Dekabr 2016 (514)
Noyabr 2016 (347)
Oktyabr 2016 (403)
Sentyabr 2016 (402)
Avqust 2016 (343)
İyul 2016 (509)
İyun 2016 (646)
May 2016 (660)
Aprel 2016 (680)
Mart 2016 (601)
Fevral 2016 (839)
Yanvar 2016 (467)
Dekabr 2015 (627)
Noyabr 2015 (727)
Oktyabr 2015 (733)
Sentyabr 2015 (579)
Avqust 2015 (308)
İyul 2015 (354)
İyun 2015 (182)
May 2015 (280)
Aprel 2015 (270)
Mart 2015 (371)
Fevral 2015 (277)
Yanvar 2015 (554)
Dekabr 2014 (697)
Noyabr 2014 (584)
Oktyabr 2014 (459)
Sentyabr 2014 (490)
Avqust 2014 (434)
İyul 2014 (505)
İyun 2014 (51)
May 2014 (533)
Aprel 2014 (437)
Mart 2014 (295)
Fevral 2014 (608)
Yanvar 2014 (923)
Dekabr 2013 (1167)
Noyabr 2013 (1064)
Oktyabr 2013 (624)
Sentyabr 2013 (458)
Avqust 2013 (699)
İyul 2013 (900)
İyun 2013 (649)
May 2013 (637)
Aprel 2013 (293)
Mart 2013 (164)
Fevral 2013 (423)
Yanvar 2013 (450)
Dekabr 2012 (881)
Noyabr 2012 (17)

Bütün arxivi göstər / gizlət

Sorğu

 

Yeni dizaynımız necədir?


 

 
Abra o jogo com o BetBoom!
    • youtube
    • twitter
    • rss
    • googleplus
    • flickr
    • facebook
    Copyright © www.GundemXeber.az / Bütün hüquqlar qorunur!
    BİZİMLƏ ƏLAQƏ: tel: (+99412) 538 76 26, (+99450) 289 88 33, (+99470) 248 96 52 - Email: [email protected]
    Ünvan: Bakı şəhəri, Mətbuat prospekti 529-cu məhəllə, ''Azərbaycan'' nəşriyyatı 1-ci mərtəbə
    Qurucusu: Ş.Cəfəri / Direktor: Ç. Cəfəri


    Hazırlayan və ideya müəllifi: Elshan Azizoglu