"Şikayətim "New Yorker"in "28 mall"dakı filialındandır". Gundemxeber.az dia.az-a istinadla bildirir ki, bu barədə "Müştərinin Səsi" sosial qrupundakı paylaşımında Sona Mahmudova adlı istifadəçi giley edir.
Daha sonra narazı vətəndaş yazır (şikayətin mətnini oldğu kimi təqdim edirik -dia.az): "Mesaj ayin 5i geldi , ayin 6si getdik ora 2 salvar secdik , salvarin birinin qiymeti (endirimsiz 49.99qoymusdular ) dedi salam meleykim 1 qepiye gore endirime dusmur get ustune nese al getir 50manat olsun ) tebii ki , Dedim iki salvar 99.98 edir dedi yox 20azn endirime dusmur , get ustunu duzelt gel ) El qerez getdim baxdim ki adi bir corabi bele 12.99 filan qoyublar , uzun axtarisdan sonra bir corab tapdim endirimle 2.99a dusmusdu , sevincek geldim kassaya , dedi yene yoooo, Bu endirimdedi axi , biz endirimdeki mehsulu bura elave ede bilmerik, dedim harda yazmisiz onu ay qardas , ay xanim , acdim mesaji gosterdim , bir birimize baxdiq , cavab tapa bilmediler evvel , basa dusuruk filan besmekan ) sonra qayitdiki bes biz mikrafonla deyirikde ))dedim bu mesaji men evde oxuyub gelmisem , mikrafonla burdakilara deyirsen , bu smsi amma butun nomrelere gondermisen , tam gonder bir sirket olaraq , bura yol tixac masin saxlamaga yer yox , vaxtim gedib esebim gedib,cavab da vermedi , vere bilmedi Cox teessuf olsun ki , evveller istehlakcilarin huquqlarini mudafie eden qurum var idi, beleleri at oynada bilmirdi , getmeyen , uzr isteyirem ifademe gore dedesinin de qiymetini ustune qoyduqlari mallari camaata bu shekilde siriya bilmirdiler , amma cox cox teessufler olsun ki , qurum olsa da , bir fealiyyeti yoxdur..." İddia olunanlarla bağlı qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...
Sorğu
Yeni dizaynımız necədir?