GundemXeber

  • Əsas Səhifə
  • GündəmXəbər
  • Ölkə
    • Cəmiyyət
    • Bölgə xəbərləri
    • Mədəniyyət
    • Kirminal
    • Hadisə
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • İdman
  • Maraqlı
  • Maqazin
  • Müsahibə
  • Dünya

Gundemxeber.az » Ölkə » Cəmiyyət » “Bakı Bus” niyə tıxacdan çıxa bilmir? – Daimi bəhanə

“Bakı Bus” niyə tıxacdan çıxa bilmir? – Daimi bəhanə

Tarix: 12-02-2018, 19:42 Bölmə :Cəmiyyət Baxış: 473
“Bakı Bus” niyə tıxacdan çıxa bilmir? – Daimi bəhanə


Bakının illərlə acınacaqlı vəziyyətdə olan yol-nəqliyyat-marşrut probleminin birdəfəlik həll olunması üçün “Bakı Bus” avtobusları xəttə buraxıldı. Artıq 3 ilə yaxındır şəhər sakinlərinin xidmətinə verilən olduqca komfortlu avtobuslar hamının ürəyincə olsa da, vaxtaşırı yaranan problemlər bəzən etirazlara səbəb olur.

Bu marşrutlar az qala hər gün getdiyi istiqamət üzrə gecikir və uzun intervallar yaranır. “Bakı Bus” avtobuslarının hərəkət etdiyi xətt üzrə, adətən, BNA başqa marşrutların xidmət göstərməsinə imkan vermədiyindən, vəziyyət daha da dramatikləşir. Bəzən yarım saatdan çox dayanacaqda bir marşrutu gözləməyə onlarla insan yığılır. Bu zaman isə sərnişin sıxlığı yaranır. Üstəlik, insanlar mənzil başına gecikirlər.
Vaxtaşırı olaraq rast gəlinən digər problem isə uzun gecikmədən sonra “Bakı Bus”un eyni xətt üzrə işləyən 4-5 avtobusunun qısa fasilələrlə gəlməsi olur. Nəticədə, ilk avtobuslarda sərnişin sıxlığı, digərlərində isə boşluq özünü göstərir.
Düzgün nizamlanmayan və səriştəsiz şəkildə idarə edilən “Bakı Bus”un komfortlu, rahat avtobusları nəticədə neqativ rəylərə yol açır.
Məsələ ilə əlaqədar açıqlama verən Bakı Nəqliyyat Agentliyinin mətbuat xidmətinin rəhbəri Mais Ağayev “Bakı Bus” marşrutlarında (3 saylı marşrut avtobusunun timsalında – red.) bu gün də yaşanan problemin izahını eyni sözlə - tıxac problemi ilə əlaqələndirdi.
M.Ağayevin sözlərinə görə, bir marşrut xətti üzrə avtobuslar gecikmə ilə və həmçinin bir-birinin ardınca gəlirsə, bu artıq həmin avtobusların müəyyən bir ərazidə tıxacda qalmasının göstəricisidir:
“Vətəndaşın dayandığı dayanacağa yaxın ərazidə tıxacın olmaması yolların boş olması demək deyil. Marşrut xəttinin keçdiyi digər bir ərazidə tıxac olur və gecikmə baş verir. Bu gün (12 fevral – red.) yaşanan problem də tıxacdan qaynaqlanıb. Bəzən olur ki, bir xətt üzrə hərəkət edən eyni nömrəli avtobusun bir neçəsi eyni vaxtda tıxacda qalır. Məsələn, olub ki, eyni xətt üzrə gedən 4 avtobus eyni tıxacda qalıb. Yol açıldıqdan sonra isə həmin avtobuslar ard-arda dayanacağa gəlib”.

Maraqlıdır, məgər avtobuslar “bir-birinin ardınca” tıxaca düşür ki, tıxacdan da eyni vaxtda çıxırlar?

Üstəlik, rabitə sisteminin mobilləşməsi, intelektual idarəetmə imkan verir ki, hətta tıxac problemi olduqda belə nəqliyyatın hərəkəti tənzimlənsin.

Amma...

M.Ağayev bildirib ki, avtobusların tıxacda qalmaması üçün BNA xüsusi hərəkət zolaqlarının çəkilməsi ilə bağlı təklif irəli sürüb:
“İki ünvanda - Y.Səfərov və M. Füzuli küçələrində bu zolaqlar çəkildi. Lakin aparılan məlumatlandırma və maarifləndirmə işlərinə baxmayaraq, fərdi nəqliyyat vasitələrini idarə edən sürücülərimizin bir çoxu hələ də bu zolağın tələbinə əməl etmir”.
Xatırladaq ki, Avropa Oyunları zamanı çəkilən xətlərə sürücülər ciddi əməl edirdilər və heç bir problem də yaşanmırdı. Görünür, BNA eksperimenti ilə bağlı “maarifləndirmə işlərini” düzgün həyata keçirmir. Hər halda, bununla bağlı maarifləndirici çarxlar hazırlanmayıb (və yaxud yetərincə yayılmayıb) və DYP ilə əməkdaşlıq qurulmayıb.
Əslində isə problemin kökü nə çəkilən zolağa fərdi sürücülərin girməsində, nə də tıxacdadır. Bunlar intervala nəzarət mexanizminin tapılmamasını “izah edən” ənənəvi cavablardan başqa bir şey deyil.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geri

Oxşar yazılar :

    
  • Bakı avtobuslarında Wi-Fi nə vaxt tətbiq olunacaq?

    Bakı avtobuslarında Wi-Fi nə vaxt tətbiq olunacaq? ...

    7-10-2015, 12:41

  • 
  • 22 mayda Bakıda bu avtobusların marşrut xətti dəyişdiriləcək

    22 mayda Bakıda bu avtobusların marşrut xətti ...

    21-05-2017, 14:57

  • 
  • İçi qızılla dolu oyuncaq “Baku Bus”un avtobusunda qaldı

    İçi qızılla dolu oyuncaq “Baku Bus”un avtobusunda ...

    21-07-2017, 21:20

  • 
  • Sərnişinlər niyə avtobusdan sallaşmağa məcbur olur?

    Sərnişinlər niyə avtobusdan sallaşmağa məcbur ...

    24-04-2017, 11:10

  • 
  • Müşfiqabad avtobusunun hekayəti

    Müşfiqabad avtobusunun hekayəti ...

    26-11-2015, 19:03


Təqvim

«    Avqust 2025    »
BeÇaÇCaCŞB
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arxiv xəbərlər

Avqust 2025 (437)
İyul 2025 (583)
İyun 2025 (435)
May 2025 (454)
Aprel 2025 (551)
Mart 2025 (351)
Fevral 2025 (529)
Yanvar 2025 (530)
Dekabr 2024 (573)
Noyabr 2024 (576)
Oktyabr 2024 (692)
Sentyabr 2024 (596)
Avqust 2024 (657)
İyul 2024 (677)
İyun 2024 (514)
May 2024 (622)
Aprel 2024 (571)
Mart 2024 (450)
Fevral 2024 (569)
Yanvar 2024 (560)
Dekabr 2023 (584)
Noyabr 2023 (554)
Oktyabr 2023 (618)
Sentyabr 2023 (545)
Avqust 2023 (579)
İyul 2023 (594)
İyun 2023 (462)
May 2023 (595)
Aprel 2023 (596)
Mart 2023 (589)
Fevral 2023 (613)
Yanvar 2023 (498)
Dekabr 2022 (639)
Noyabr 2022 (517)
Oktyabr 2022 (425)
Sentyabr 2022 (519)
Avqust 2022 (496)
İyul 2022 (470)
İyun 2022 (625)
May 2022 (583)
Aprel 2022 (644)
Mart 2022 (663)
Fevral 2022 (651)
Yanvar 2022 (664)
Dekabr 2021 (664)
Noyabr 2021 (661)
Oktyabr 2021 (666)
Sentyabr 2021 (604)
Avqust 2021 (504)
İyul 2021 (542)
İyun 2021 (672)
May 2021 (586)
Aprel 2021 (656)
Mart 2021 (562)
Fevral 2021 (609)
Yanvar 2021 (564)
Dekabr 2020 (580)
Noyabr 2020 (607)
Oktyabr 2020 (752)
Sentyabr 2020 (685)
Avqust 2020 (766)
İyul 2020 (767)
İyun 2020 (675)
May 2020 (641)
Aprel 2020 (807)
Mart 2020 (617)
Fevral 2020 (668)
Yanvar 2020 (528)
Dekabr 2019 (652)
Noyabr 2019 (557)
Oktyabr 2019 (593)
Sentyabr 2019 (546)
Avqust 2019 (454)
İyul 2019 (616)
İyun 2019 (461)
May 2019 (585)
Aprel 2019 (559)
Mart 2019 (459)
Fevral 2019 (490)
Yanvar 2019 (565)
Dekabr 2018 (752)
Noyabr 2018 (732)
Oktyabr 2018 (1046)
Sentyabr 2018 (772)
Avqust 2018 (758)
İyul 2018 (827)
İyun 2018 (795)
May 2018 (757)
Aprel 2018 (859)
Mart 2018 (682)
Fevral 2018 (638)
Yanvar 2018 (851)
Dekabr 2017 (946)
Noyabr 2017 (1150)
Oktyabr 2017 (930)
Sentyabr 2017 (1090)
Avqust 2017 (1200)
İyul 2017 (1511)
İyun 2017 (842)
May 2017 (563)
Aprel 2017 (557)
Mart 2017 (624)
Fevral 2017 (681)
Yanvar 2017 (531)
Dekabr 2016 (514)
Noyabr 2016 (347)
Oktyabr 2016 (403)
Sentyabr 2016 (402)
Avqust 2016 (343)
İyul 2016 (509)
İyun 2016 (646)
May 2016 (660)
Aprel 2016 (680)
Mart 2016 (601)
Fevral 2016 (839)
Yanvar 2016 (467)
Dekabr 2015 (627)
Noyabr 2015 (727)
Oktyabr 2015 (733)
Sentyabr 2015 (579)
Avqust 2015 (308)
İyul 2015 (354)
İyun 2015 (182)
May 2015 (280)
Aprel 2015 (270)
Mart 2015 (371)
Fevral 2015 (277)
Yanvar 2015 (554)
Dekabr 2014 (697)
Noyabr 2014 (584)
Oktyabr 2014 (459)
Sentyabr 2014 (490)
Avqust 2014 (434)
İyul 2014 (505)
İyun 2014 (51)
May 2014 (533)
Aprel 2014 (437)
Mart 2014 (295)
Fevral 2014 (608)
Yanvar 2014 (923)
Dekabr 2013 (1167)
Noyabr 2013 (1064)
Oktyabr 2013 (624)
Sentyabr 2013 (458)
Avqust 2013 (699)
İyul 2013 (900)
İyun 2013 (649)
May 2013 (637)
Aprel 2013 (293)
Mart 2013 (164)
Fevral 2013 (423)
Yanvar 2013 (450)
Dekabr 2012 (881)
Noyabr 2012 (17)

Bütün arxivi göstər / gizlət

Sorğu

 

Hansı bölmədə daha çox xəbər görmək istərdiniz?


 

 
    • youtube
    • twitter
    • rss
    • googleplus
    • flickr
    • facebook
    Copyright © www.GundemXeber.az / Bütün hüquqlar qorunur!
    BİZİMLƏ ƏLAQƏ: tel: (+99412) 538 76 26, (+99450) 289 88 33, (+99470) 248 96 52 - Email: [email protected]
    Ünvan: Bakı şəhəri, Mətbuat prospekti 529-cu məhəllə, ''Azərbaycan'' nəşriyyatı 1-ci mərtəbə
    Qurucusu: Ş.Cəfəri / Direktor: Ç. Cəfəri


    Hazırlayan və ideya müəllifi: Elshan Azizoglu