“”Kontakt Home”şirkəti istehlakçıların hüququnu pozmaqda davam edir.”
Bu barədə “Azar İstehlakçılar” İctimayi Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov məlumat verib.
O bildirib ki, şirkətdən şikayətçi Ziyafət Abbasova buradan aldığı və tələbatını ödəməyən malı qanunla nəzərdə tutulan vaxtda dəyişmək istəyib. Lakin bu, mümkün olmayıb. Z.Abbasova həmçinin aldığı malı qaytarmağa çalışsa da, “Kontakt Home” onun istəyini yerinə yetirməyib.
Eyyub Hüseynovun sözlərinə görə, şirkətin nə hüquqşünasları, nə də “Qaynar xətti” müraciətlərə cavab vermir:
“Şikayətlə bağlı AİİB İqtisadiyyat Nazirliyinə rəsmi müraciət göndərilib”.
Birlik sədri qeyd edir ki, “Baku Electronics”də bu prinsiplə işləyir: “Pulunu ver, itil cəhənnəmə”
Eyyub bəy istehlakçıları ehtiyatlı olmağa çağırıb.
Sorğu
Yay istirahətini harada keçirmək niyyətindəsiniz?