2022-ci il həm də yüksək mövqelər uğrunda mübarizədə demək olar ki, yalnız Mark Markes və Fabio Quartararodan asılı olan Honda və Yamaha-nın rəqabət qabiliyyətinin olmaması ilə yadda qaldı.
"Biz təkcə bir velosipedlə deyil, şəbəkədəki dörd velosipedlə də rəqabətədavamlı olmaq istəyirik" - Mark Markes bildirib.
Mark Markesin vəziyyətində bir problem var idi: o, səkkiz Qran Prini buraxdı və iki yarışı bitirmədi, bu da yarışların yarısında onu xalsız qoydu. Bununla belə, onun başa vurduğu yarışlarda ən pis nəticə onuncu yer olub ki, o, bu il ona bir poul mövqeyi, bir podium və beş ilk beşliyi əlavə edib. Hətta Takaaki Nakaqami, Aleks Markes və ya Pol Esparqaro daha yaxşı nəticə göstərmədi. Mark Markes çempionatı 13-cü yerdə başa vurdu və ən yaxşı Honda sürücüsü oldu ki, bu da ümumilikdə RC213V-nin rəqabət qabiliyyətinin olmadığını göstərir.
Bu, son illərdə baş verdiyi kimi, Yapon velosipedinin Mark Markes üçün necə hazırlandığına dair tənqidlərə səbəb oldu və digər sürücülər əsasən başqa bir sürücü üçün hazırlanmış maşın sürməli oldular. İndi Markın özü yapon nəhəngindən soruşduğunu açıqlayır, Marca-da sitat gətirir:
- Mən onlardan tələb edirəm, onlar da məndən tələb edirlər, biz komandayıq. Görüşlər yeni qalib layihə yaratmaq üçün konstruktiv keçib. Biz təkcə bir velosipedlə deyil, şəbəkədəki dörd velosipedlə də rəqabətədavamlı olmaq istəyirik. Yaxşısı odur ki, vəziyyəti qısa müddət ərzində tam tərsinə çevirə bilən brend varsa, o da Hondadır. [...]. Bilirəm ki, nə mən, nə də Honda favorit deyilik. Honda və mənim görəcəyimiz çox iş var, amma qarşılıqlı etimad var və indi biz nə qədər irəli gedə biləcəyimizi görməliyik.
Sorğu
Yay istirahətini harada keçirmək niyyətindəsiniz?