GundemXeber

  • Əsas Səhifə
  • GündəmXəbər
  • Ölkə
    • Cəmiyyət
    • Bölgə xəbərləri
    • Mədəniyyət
    • Kirminal
    • Hadisə
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • İdman
  • Maraqlı
  • Maqazin
  • Müsahibə
  • Dünya

Gundemxeber.az » GündəmXəbər » Unudulan eksperiment, “gözdən yayınan” direktorlar... - “döyüşə” tək gedən valideyn…

Unudulan eksperiment, “gözdən yayınan” direktorlar... - “döyüşə” tək gedən valideyn…

Tarix: 29-12-2020, 12:35 Bölmə :GündəmXəbər / Manşet Baxış: 404
Unudulan eksperiment, “gözdən yayınan” direktorlar... - “döyüşə” tək gedən valideyn…


Öncə bu etirafdan başlamaq lazımdır ki, Azərbaycan təhsilinin vəziyyəti heç vaxt tərifəlayiq olmayıb.

Təhsil sistemi ilə az-çox tanışlığı olan hər kəs bilir ki, forma dəyişikliyi məzmun dəyişikliyinə səbəb olmadığından, bu sahədə hər zaman problemlər olub və kadr təminatındn tutmuş maddi-texniki bazanın zəifliyinə, dərs yükünə qədər ən müxtəlif problemlər vəziyyətin yaxşıya doğru dəyişməsinin qarşısına sədd çəkib.Bura istəksizlik və qeyri-peşəkarlığı, üstəlik də son zamanlar yaranan “təbii şəraiti (pandemiyanı) da əlavə etsək, durumu göz önündə canlandırmaq mümkündür.

“R”dən asılı qalan kurikulum

Bir neçə il əvvəl kurikulum sisteminin tətbiqinə başlayanda ilk müzakirənin “Kurikulum nədir və Azərbaycan təhsilinə nə verəcək?” sualı ətrafında yox, “Kurikulum bir, yoxsa iki “r” hərfi ilə yazılsın?” sualı ətrafında gedəndə bundan da bir şey çıxmayacağı gün kimi aydın idi.

Müzakirə hətta o qədər geniş yayılmışdı ki, ozamankı Təhsil naziri Misir Mərdanov da 2 “r” ilə yazılarsa, bu sözün onun da dilinə yatmayacağını özünəməxsus yumor ilə bildirib dilçilərə müəyyən yön də vermişdi. İllər keçdi və məlum oldu ki, quşların adlandırılması barədə AMEA-dakı müzakirələrin Azərbaycan elminə töhfəsi nə qədərdirsə, kurikulumun bir və ya iki “r” ilə yazılmasının da təhsilə töhfəsi elə o qədərdir.

Unudulanlar...

Azərbaycan təhsilindən danışanda yadıma nədənsə həmişə bir hadisə düşür. Bəzilərinin yadında olar, illər əvvəl Bakıda bir neçə məktəb də daxil olmaqla bəzi bölgələrdə 9 ballıq qiymətləndirmə sistemindən istifadəyə dair eksperiment keçirilirdi. Əgər nəticə yaxşı olsaydı, bütün ölkə üzrə 9 ballıq qiymətləndirmə sisteminin tətbiqi nəzərdə tutulurdu. Aləm bir-birinə dəymişdi, şagird və valideyn qalsın bir tərəfdə, müəllimlər də kimə 9, kimə 8, kimə 5 yazılacağını, əvvəlki qiymətləndimə şkalası ilə müqayisəsini apara bilmirdilər. İş o yerə çatmışdı ki, şagirdlərə yazılan yeni qiymətlərlə bərabər köhnə qiymətləri də deyirdilər ki, valideynlər “Mənim uşağım köhnəylə neçə alıb?” deyə məktəbə kütləvi “basqın” etməsinlər. Uzun zaman keçdi və günlərin birində bu qiymətləndirmə sisteminin nə nəticə verdiyinə dair bir neçə məktəbdə reyd keçirildi. Yanlış anlaşılmasın, reydi nə Təhsil Nazirliyi, nə də eksperimentin tətbiq olunduğu bölgələrin təhsil idarələri keçirdi.

Reydi o zaman Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin “Bakı təhsili” qəzeti keçirdi və məlum oldu ki, bəh-bəhlə məktəblərə “sırıdıqları” layihə unudulub. Təəccüblənməyin, sadəcə unudulub. Unudulduğuna görə də layihə nəzərdə tutulduğu müddətdən də artıq davam edib, kimsə nitəcələri qiymətləndirib ümumiləşdirməyi, 9 ballıq sistemlə qiymətləndirmə barədə son rəy verməyi ağılına da gətirməyib. Beləcə, unudulduğuna görə müəllimlər də, şagirdlər də, valideynlər də illərlə bu unudulan eksperimentin çətinliyini yaşayıb. Qəzetin yazısından sonra xatırlanan eksperiment elə o yazı ilə də sonlandırıldı.

Unutdurulanlar...

İndi təhsil sistemində baş verənləri gördükcə bəlkə onların da unudulduğu düşüncəsinə gəlirəm. Amma sonra düşünürəm ki, axı, 9 ballıq sistemdən fərqli olaraq bu “unudulanlar”, “yaddan çıxanlar” özlərini tez-tez gündəmə gətirir, özlərindən bəhs etdirir, açıqlama verir, acıqlayır, bəraət qazanırlar. Bəs necə olur ki, günlərlə onları görən, etdiklərinə rəsmi mövqe bildirən, bir açıqlama ilə hamını “yerində oturdan” yoxdur?

Başına sancdığı bayraqlarla kamera qarşısında qəssablıq edən direktor günlərlə unudulacaq və ya görməzdən gəlinəcək adam deyildi axı, belə olmasaydı, işdən azad etmə qərarı da ictimai rəyin təsiri ilə günlər sonra verilməzdi. “Bu, onu şəxsi həyatıdır” deyə bilərsiz, şəxsi həyat hüququnu da anlayırıq. Amma bu şəxsi həyat hüququ direktor xanımın evində qəssablıq etməsində keçərlidir, başındakı bayraqlarla pandemiya şəraitində rəhbərlik etdiyi məktəbin həyətində oynayanda yox. Məktəb şəxsi müəssisə deyil, hərçənd ki, direktorların 99 faizi məktəbə obyekt kimi baxır v bu obyekt onlara heç də az qazandırmır, amma nəhayət ki, birilərinin bunun əksini onlara başa salmasının zamanı çatıb.

Özünə təmtəraqlı şənlik quran direktor ona xərclədiyi vəsaiti məktəbindəki 2-3 imkansız şagirdə onlayn dərsə qoşulmaq üçün planşet hədiyyə etsəydi, daha “pedoqoji davaniş” olardı, işğaldan azad edilən Qubadlı da beləcə daha yaxşı yad edilərdi Amma kimdir şagirdin dərsə necə qatılıb-qatılmayacağını düşünən? Əsas valideynə “məsuliyyəti üzərimə götürürəm” sənədini imzalatmaqdır ki, təhsilin “gələcəyi” bu sənddən keçir. Əllərində daşdan keçən sənəd qovluğu olan direktorlar üçün itirilmiş il, dərsdən kənar qalan şagird problemi yoxdur, onlar üçün ancaq sənəd problemi var, sənəd doğrudursa, qalanı təfərrüat. Nazirlik rəhbərliyi necə düşünürsə, yerlərdəki rəhbərlər də elə düşünür.

25 faiz problemi...

Hər halda, pandemiya ilə əlaqədar distant təhsillə bağlı qərar qəbul edəndə ölkədə internet və avadanlıq təminatı barədə dəqiq qiymətləndirmə aparmaq lazım idi. Söhbət nazirliyin çox sevdiyi sənəd üzərindəki qiymətləndirmədən getmir. Bizdə sənəd üstündə hər şey həmişə doğru olur, bu dəfə də doğru idi. “Bakıda və digər böyük şəhərlərdə şagirdlərin 74-75 faizi onlayn dərslərə cəlb edilib. Yerdə qalan 25 faiz şagird bizim üçün problemdir. Ölkədə 1 milyon 500 min şagird var. Amma etiraf edək ki, Azərbaycan bazarında 1 milyon 500 min sayda kompüter satışda yoxdur. Bu qədər şagirdi kompüterlə təmin etsək belə, problem öz həllini tapmayacaq. Əksinə, bizim daha ciddi problemlərimiz olacaq. Bu, sistemli bir iş olmalıdır. “Bir şagird-bir kömpüter” sisteminin tətbiq edildiyi ölkələrə baxdıqda görmək olar ki, bir çoxlarında böyük uğur əldə edilməyib"- bunu Təhsil naziri Emin Əmrullayev deyib.

Yəni nazir 25 faiz şagirdi problem hesab edir, amma problem təksə sənəd üzərindəki 25 faizdə deyil, problem həm də onlyan tədrisə qoşulduğu deyilən 75 faiz şagirddədir. Evində şagird olan istənilən ailə onlayn tədrisin problemlərindən danışa bilər. Yetər ki, onları dinləyən olsun. Məsələn, biz az qala hər gün “Connect”lə döyüşürük, başqaları başqa provayderlə döyüşür. Təhsil Nazirliyi “bu, bizim problem deyil” deyə bilər, haqlı da görünər, bəs hökumətin komanda kimi fəaliyyəti harda qaldı? Əgər pandemiya ümumi bəladırsa, ona qarşı da ümumi mübarizə aparmaq laızmdır, valideyni, müəllimi, şagirdi problemlə “döyüş meydanında” baş-başa buraxmaqla yox.

Martda onlayn tədris barədə ilk qərar veriləndə problemi anlamaq mümkün idi, hazırlıqsız yaxalanmışdıq, amma 3 aylıq yay tətilində hazırlıq üçün kifayət qədər müddət vardı. Üstəlik də hətta ən savadsiz insan da bilirdi ki, pandemiya bu rahatlıqla həyatımızdan getməyəcək, mütəxəssislər hər çıxışlaırnda “Virusla yaşamağı öyrənməliyik” deyirdi. Bütün dünya distant təhsilə keçidini elan edirdi, azı 1 il məsafədən təhsil vacib hesab olunurdu. Bütün bunları bizim ölkəmizdə də görürdülər, bütün məsuliyyəti vətəndaşın üzərinə yükləmək məsuliyətsizliyi imkan versəydi, gördüklərinə uyğun tədbir də görə bilərdilər.

Sadəcə, bir az məsuliyyət və istək çox problemi nisbətən aradan qaldıra bilərdi. Çatışmayan da, məhz elə bu ikilidir-məsuliyyət və istək…/dia.az/
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geri

Oxşar yazılar :

    
  • YAP müxalifətlə müzakirənin mümkün olduğunu açıqladı

    YAP müxalifətlə müzakirənin mümkün olduğunu ...

    28-12-2012, 12:47

  • 
  • Yeni model qəbul imtahanlarına hazırlaşanlara çətinliklər yaradıb

    Yeni model qəbul imtahanlarına hazırlaşanlara ...

    16-11-2018, 11:15

  • 
  • Təhsil naziri dərsliklərdən danışdı

    Təhsil naziri dərsliklərdən danışdı ...

    15-09-2013, 15:24

  • 
  • Test imtahanları ləğv edilir? — Təhsil nazirindən açıqlama

    Test imtahanları ləğv edilir? — Təhsil nazirindən ...

    11-09-2017, 14:42

  • 
  • Saatlı təhsilində korrupsiya

    Saatlı təhsilində korrupsiya ...

    7-02-2013, 10:12


Təqvim

«    İyul 2025    »
BeÇaÇCaCŞB
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Arxiv xəbərlər

İyul 2025 (270)
İyun 2025 (435)
May 2025 (454)
Aprel 2025 (551)
Mart 2025 (351)
Fevral 2025 (529)
Yanvar 2025 (530)
Dekabr 2024 (573)
Noyabr 2024 (576)
Oktyabr 2024 (692)
Sentyabr 2024 (596)
Avqust 2024 (657)
İyul 2024 (677)
İyun 2024 (514)
May 2024 (622)
Aprel 2024 (571)
Mart 2024 (450)
Fevral 2024 (569)
Yanvar 2024 (560)
Dekabr 2023 (584)
Noyabr 2023 (554)
Oktyabr 2023 (618)
Sentyabr 2023 (545)
Avqust 2023 (579)
İyul 2023 (594)
İyun 2023 (462)
May 2023 (595)
Aprel 2023 (596)
Mart 2023 (589)
Fevral 2023 (613)
Yanvar 2023 (498)
Dekabr 2022 (639)
Noyabr 2022 (517)
Oktyabr 2022 (425)
Sentyabr 2022 (519)
Avqust 2022 (496)
İyul 2022 (470)
İyun 2022 (625)
May 2022 (583)
Aprel 2022 (644)
Mart 2022 (663)
Fevral 2022 (651)
Yanvar 2022 (664)
Dekabr 2021 (664)
Noyabr 2021 (661)
Oktyabr 2021 (666)
Sentyabr 2021 (604)
Avqust 2021 (504)
İyul 2021 (542)
İyun 2021 (672)
May 2021 (586)
Aprel 2021 (656)
Mart 2021 (562)
Fevral 2021 (609)
Yanvar 2021 (564)
Dekabr 2020 (580)
Noyabr 2020 (607)
Oktyabr 2020 (752)
Sentyabr 2020 (685)
Avqust 2020 (766)
İyul 2020 (767)
İyun 2020 (675)
May 2020 (641)
Aprel 2020 (807)
Mart 2020 (617)
Fevral 2020 (668)
Yanvar 2020 (528)
Dekabr 2019 (652)
Noyabr 2019 (557)
Oktyabr 2019 (593)
Sentyabr 2019 (545)
Avqust 2019 (454)
İyul 2019 (616)
İyun 2019 (461)
May 2019 (585)
Aprel 2019 (559)
Mart 2019 (459)
Fevral 2019 (490)
Yanvar 2019 (565)
Dekabr 2018 (752)
Noyabr 2018 (732)
Oktyabr 2018 (1046)
Sentyabr 2018 (772)
Avqust 2018 (758)
İyul 2018 (827)
İyun 2018 (795)
May 2018 (757)
Aprel 2018 (859)
Mart 2018 (682)
Fevral 2018 (638)
Yanvar 2018 (851)
Dekabr 2017 (946)
Noyabr 2017 (1150)
Oktyabr 2017 (930)
Sentyabr 2017 (1090)
Avqust 2017 (1200)
İyul 2017 (1511)
İyun 2017 (842)
May 2017 (563)
Aprel 2017 (557)
Mart 2017 (624)
Fevral 2017 (681)
Yanvar 2017 (531)
Dekabr 2016 (514)
Noyabr 2016 (347)
Oktyabr 2016 (403)
Sentyabr 2016 (402)
Avqust 2016 (343)
İyul 2016 (509)
İyun 2016 (646)
May 2016 (660)
Aprel 2016 (680)
Mart 2016 (601)
Fevral 2016 (839)
Yanvar 2016 (467)
Dekabr 2015 (627)
Noyabr 2015 (727)
Oktyabr 2015 (733)
Sentyabr 2015 (579)
Avqust 2015 (308)
İyul 2015 (354)
İyun 2015 (182)
May 2015 (280)
Aprel 2015 (270)
Mart 2015 (371)
Fevral 2015 (277)
Yanvar 2015 (554)
Dekabr 2014 (697)
Noyabr 2014 (584)
Oktyabr 2014 (459)
Sentyabr 2014 (490)
Avqust 2014 (434)
İyul 2014 (505)
İyun 2014 (51)
May 2014 (533)
Aprel 2014 (437)
Mart 2014 (295)
Fevral 2014 (608)
Yanvar 2014 (923)
Dekabr 2013 (1167)
Noyabr 2013 (1064)
Oktyabr 2013 (624)
Sentyabr 2013 (458)
Avqust 2013 (699)
İyul 2013 (900)
İyun 2013 (649)
May 2013 (637)
Aprel 2013 (293)
Mart 2013 (164)
Fevral 2013 (423)
Yanvar 2013 (450)
Dekabr 2012 (881)
Noyabr 2012 (17)

Bütün arxivi göstər / gizlət

Sorğu

 

Hansı nəqliyyat növündən daha çox istifadə edirsiniz?


 

 
    • youtube
    • twitter
    • rss
    • googleplus
    • flickr
    • facebook
    Copyright © www.GundemXeber.az / Bütün hüquqlar qorunur!
    BİZİMLƏ ƏLAQƏ: tel: (+99412) 538 76 26, (+99450) 289 88 33, (+99470) 248 96 52 - Email: [email protected]
    Ünvan: Bakı şəhəri, Mətbuat prospekti 529-cu məhəllə, ''Azərbaycan'' nəşriyyatı 1-ci mərtəbə
    Qurucusu: Ş.Cəfəri / Direktor: Ç. Cəfəri


    Hazırlayan və ideya müəllifi: Elshan Azizoglu