“Azəryolservis”ə yeni rəhbər təyinatı iqtidardaxilii qrupları “ayağ”a qaldırdı; Nəqliyyat nazirinə qarşı yeni kompromat savaşının başlayacağı planlanıb
İki gün əvvəl Nəqliyyat Nazirliyinə bağlı olan «Dövlət Dəmir Yoları» QSC ilə, «Azəryolservis»də aparılan rəhbər dəyişikliklər Ziya Məmmədovun rəqiblərini «ayağa» qaldırıb.
Qeyd edək ki, prezidentin sərəncamı ilə dəmiryolunun rəisi Arif Əsgərov Ziya Məmmədovun müavini olub. Bununla o, gözlənilən və iddia olunan həbs təhlükəsindən qurtulub. «Azəryolservis»in rəhbəri Cavid Qurbanov isə Arif Əsgərovu əvəzləməklə, bir müddətlik rahatlıq qazanıb. Diqqətçəkən digər məqam isə, «Azəryolservis»ə də Ziya Məmmədovun inanılmış adamının rəhbər təyin edilməsidir.
Məlumatlara görə, dünən nəqliyyat naziri Ziya Məmmədov «Azəryolservis»in yeni rəhbəri Saleh Məmmədovu kollektivə təqdim edib. Nazir bildirib ki, hələlik “Azəryolservis” ASC-yə rəhbərliyi Saleh Məmmədov edəcək. Onun rəsmən "Azəryolservis” ASC rəhbəri kimi fəaliyyətə başlaması üçünsə, prezident bu yaxınlarda sərəncam imzalayacaq. Nazir bu sərəncamın da tezliklə veriləcəyini deyib. Elə bu məqam da, Ziya Məmmədovun rəqiblərini həddən artıq əndişələndirməyə və ona qarşı yeni cəbhə açmağa məcbur edib.
Bununlav bağlı «Gündəm Xəbər»i məlumatlandıran informasiyalı qaynağın iddiasına görə, Ziya Məmmədovun rəqibləri onun hakimiyyətdə mövqeyinin daha da möhkəmlənməsindən narahatdırlar. Onlar bu məqsədlə bütün gücləri ilə nəqliyyat nazirinin dünən «Azəryolservis»in kollektivinə təqdim etdiyi Saleh Məmmədovun təyinatına mane olmacaqlar.
Bizi məlumatlandıran mənbə deyib ki, iqtidardakı rəqibləri Ziya Məmmədovla bağlı yeni kompromat toplamağa başlayıblar: «Ziya Məmmədov, oğlu Anar Məmmədov, qardaşları və qardaşı uşaqları haqda dövriyyəyə olduqca ciddi kompromatlar ötürən rəqibləri boş dayanmayıblar. Rəqibləri bu dəfə onun və yaxın ətrafının şəxsi fəaliyyəti
ilə yanaşı, onun nazir kimi ötən illər ərzində büdcədən yayındırdığı vəsaitlərin hesabatını araşdırırlar. Xüsusilə, Nəqliyyat Nazirliyinin son illər magistral yol tikintisinə sərf etdiyi vəsaitlərdən tutmuş, tikintidə iştirak edən şirkətlərə qədər, hər xırda detalla bağlı dosye hazırlanır. Burada Nəqliyyat Nazirliyi tərəfindən dövlət proqramına uyğun ölkəyə gətirilən iri və kiçik tutumlu avtobuslara sərf olunan vəsaitlərlə yanaşı, bu prosesdə Ziya Məmmədovun gömrük və vergi xərclərindən yayınmaq üçün «manevrləri» də diqqətdən kənarda qalmayıb. Mənim bildiyimə görə, az öncə Ziya Məmmədovun tabeliyindən şəhərdaxili marşrut nəqliyyatının istifadə və nəzarətinin alınmasından sonra, rəqibləri bu yöndəki araşdırmalarını rahat şəkildə davam etdirirlər.
Xatırladım ki, artıq bu səlahiyyətlər Hacıbala Abutalıbovun sərəncamına verilib. Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin rəhbərliyi isə, tabeliyində "BakuBus" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətini yaradaraq, Nazirlər Kabineti tərəfindən verilən və Bakı şəhərində sərnişinlərə avtobus nəqliyyatı sahəsində beynəlxalq standartlara uyğun xidmətin təşkili, bu sahənin müasir tipli nəqliyyat vasitələri ilə təchiz edilməsi, sərnişindaşımaların yerinə yetirilməsi zamanı texniki və ekoloji baxımdan təhlükəsizliyin təmin olunması məqsədilə, artıq qərar icra etməklə məşğuldurlar. Ziya Məmmədovun rəqibləri də Hacıbala Abutalıbovun bundan sonra ölkəyə gətirəcəyi avtobuslarla, Nəqliyyat Nazirliyinin gətirdiyi avtobusların qiymətləri və digər məsələləri müqayisə etməklə, araşdırmalarını konkret rəqəmlər üzərində qurmağı planlayıblar».
Müsahibimizin sözlərinə görə, Hacıbala Abutalıbova sərnişin daşınması üzrə avtobusların alınması məqsədilə, 2014-cü ilin Dövlət Büdcəsində nəzərdə tutulmuş Ehtiyat Fondundan hələlik 30 milyon manat məbləğində vəsait ayrılıb: «İlkin olaraq, bu vəsaitə 200 ədəd iri tutumlu avtobus alınması nəzərdə tutulub. Bildiyimə görə, artıq Koreya istehsallı avtobusların alınması məqsədilə danışıqlar gedir. Əgər Hacıbala Abutalıbov avtobusları ölkəyə daha ucuz qiymətə gətirərsə, bu, Ziya Məmmədov üçün daha ciddi təhlükə olacaq. Eyni zamanda, onun vaxtilə gətirdiyi və hal-hazırda yaxınlarına məxsus olan MMC-lərin
istifadəsində olan «mavi» rəngli dövlət nömrə nişanlı avtobusların nədən bu günədək «rastomoşka» olunmaması da, nazir üçün ciddi «baş ağrısı» yaradacaq».
Mənbə deyir ki, Ziya Məmmədovun şəxsi mənafeyə söykənən qanunsuz əməlləri bununla da bitmir: «Məsələn, yuxarıda söz açılan «mavi» rəngli dövlət nömrə nişanlı avtobuslar büdcədən ayrılmış vəsaitlər hesabına alınsa da, bu günədək məqsədli şəkildə «rastomoşka» olunmayıb. Həmin avtobuslar gömrükdən «müvəqqəti idxal» adı ilə rəsmiləşdirilərək, şəhərdaxili nəqliyyatda uzun müddətdir ki, istifadə olunur. Nəticədə Ziya Məmmədov və yaxınlarının sahibi olduğu MMC-lər bununla iri məbləğdə idxal, aksiz vergilərdən, həmçinin Əlavə Dəyər Vergisindən (ƏDV) yayınıblar. Bu azmış kimi, Ziya Məmmədov və yaxınları şəhərdaxili nəqliyyatdan əldə olunan gəlirləri də rəsmi sənədlərdə dəfələrlə az göstərməklə, büdcəyə axacaq milyonlarla manat vəsaitləri mənimsəmələri istisna deyil. Maraqlı budur ki, bu fakt təkcə şəhərdaxili deyil, həm də rayonlararası və beynəlxalq sərnişin daşınmada da təkrarlanıb. Nəticə etibarılə ötən il bütün avtobus marşrutları daxil olmaqla, vergiyə cəmi 6 (altı) milyon manat pul köçürülüb. Halbuki, faktiki rəqəmlər saxtalaşdırılmasaydı, bu rəqəm ən azı 200 milyon manatdan çox olardı. Yəni, Ziya Məmmədov ən azı vergiyə ödəmələri 30-40 dəfə az ödəyib. Bu isə onun «vurulması»nda maraqlı olan rəqiblərinin də, diqqətindən qaçmayıb. Və mənim bildiyimə görə, onlar Ziya Məmmədova qarşı belə bir faktlardan «ən güclü silah» kimi yararlanmağa çalışırlar. Hazırda bu istiqamətdə toplanan faktlar dosye halında sistemləşdirilir».
Məlumatlı mənbə deyir ki, Ziya Məmmədovun rəqibləri göstərilən faktları Gömrük Komitəsi və Vergilər Nazirliyindəki adamları vasitəsilə də dəqiqləşdirməyə can atırlar: «Bildiyimə görə, qeyri-rəsmi məlumatlar artıq Ziya Məmmədovun rəqiblərinin əllinə yetişdirilib. İndi bu faktları rəsmiləşdirmək üçün, bir neçə iqtisadçı və təşkilat rəhbəri səfərbər olunublar. Onlar rəsmi sorğuyla Gömrük Komitəsi və Vergilər Nazirliyinə sorğular da hazırlayıblar. Məqsəd isə, Ziya Məmmədov
haqda müqayisəli araşdırmalarını rəsmi rəqəmləri də əlavə etməklə, daha ciddi formaya gətirməkdir».
Ziya Məmmədovun rəqiblərinin bu hücumlarına qarşı necə davrandığına gəlincə, müsahibimiz «bu haqda heç nə deyə bilmərəm” deyir. Mənim bildiyim odur ki, Ziya Məmmədovu rəqibləri indiki məqamda dayandırmaq gücündə deyil. Düşünürəm ki, nazir Məmmədov kompromat savaşına əvvəlki kimi sakit yanaşmayacaq. Yəni, o da boş dayanmayacaq və bu ciddi ittihamları deşifrə edəcək əks dəilliləri ortaya Məlumatlara görə, dünən nəqliyyat naziri Ziya Məmmədov «Azəryolservis»in yeni rəhbəri Saleh Məmmədovu kollektivə təqdim edib. Nazir bildirib ki, hələlik “Azəryolservis” ASC-yə rəhbərliyi Saleh Məmmədov edəcək. Onun rəsmən "Azəryolservis” ASC rəhbəri kimi fəaliyyətə başlaması üçünsə, prezident bu yaxınlarda sərəncam imzalayacaq. Nazir bu sərəncamın da tezliklə veriləcəyini deyib. Elə bu məqam da, Ziya Məmmədovun rəqiblərini həddən artıq əndişələndirməyə və ona qarşı yeni cəbhə açmağa məcbur edib.
Bununlav bağlı «Gündəm Xəbər»i məlumatlandıran informasiyalı qaynağın iddiasına görə, Ziya Məmmədovun rəqibləri onun hakimiyyətdə mövqeyinin daha da möhkəmlənməsindən narahatdırlar. Onlar bu məqsədlə bütün gücləri ilə nəqliyyat nazirinin dünən «Azəryolservis»in kollektivinə təqdim etdiyi Saleh Məmmədovun təyinatına mane olmacaqlar.
Bizi məlumatlandıran mənbə deyib ki, iqtidardakı rəqibləri Ziya Məmmədovla bağlı yeni kompromat toplamağa başlayıblar: «Ziya Məmmədov, oğlu Anar Məmmədov, qardaşları və qardaşı uşaqları haqda dövriyyəyə olduqca ciddi kompromatlar ötürən rəqibləri boş dayanmayıblar. Rəqibləri bu dəfə onun və yaxın ətrafının şəxsi fəaliyyəti
ilə yanaşı, onun nazir kimi ötən illər ərzində büdcədən yayındırdığı vəsaitlərin hesabatını araşdırırlar. Xüsusilə, Nəqliyyat Nazirliyinin son illər magistral yol tikintisinə sərf etdiyi vəsaitlərdən tutmuş, tikintidə iştirak edən şirkətlərə qədər, hər xırda detalla bağlı dosye hazırlanır. Burada Nəqliyyat Nazirliyi tərəfindən dövlət proqramına uyğun ölkəyə gətirilən iri və kiçik tutumlu avtobuslara sərf olunan vəsaitlərlə yanaşı, bu prosesdə Ziya Məmmədovun gömrük və vergi xərclərindən yayınmaq üçün «manevrləri» də diqqətdən kənarda qalmayıb. Mənim bildiyimə görə, az öncə Ziya Məmmədovun tabeliyindən şəhərdaxili marşrut nəqliyyatının istifadə və nəzarətinin alınmasından sonra, rəqibləri bu yöndəki araşdırmalarını rahat şəkildə davam etdirirlər.
Xatırladım ki, artıq bu səlahiyyətlər Hacıbala Abutalıbovun sərəncamına verilib. Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin rəhbərliyi isə, tabeliyində "BakuBus" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətini yaradaraq, Nazirlər Kabineti tərəfindən verilən və Bakı şəhərində sərnişinlərə avtobus nəqliyyatı sahəsində beynəlxalq standartlara uyğun xidmətin təşkili, bu sahənin müasir tipli nəqliyyat vasitələri ilə təchiz edilməsi, sərnişindaşımaların yerinə yetirilməsi zamanı texniki və ekoloji baxımdan təhlükəsizliyin təmin olunması məqsədilə, artıq qərar icra etməklə məşğuldurlar. Ziya Məmmədovun rəqibləri də Hacıbala Abutalıbovun bundan sonra ölkəyə gətirəcəyi avtobuslarla, Nəqliyyat Nazirliyinin gətirdiyi avtobusların qiymətləri və digər məsələləri müqayisə etməklə, araşdırmalarını konkret rəqəmlər üzərində qurmağı planlayıblar».
Müsahibimizin sözlərinə görə, Hacıbala Abutalıbova sərnişin daşınması üzrə avtobusların alınması məqsədilə, 2014-cü ilin Dövlət Büdcəsində nəzərdə tutulmuş Ehtiyat Fondundan hələlik 30 milyon manat məbləğində vəsait ayrılıb: «İlkin olaraq, bu vəsaitə 200 ədəd iri tutumlu avtobus alınması nəzərdə tutulub. Bildiyimə görə, artıq Koreya istehsallı avtobusların alınması məqsədilə danışıqlar gedir. Əgər Hacıbala Abutalıbov avtobusları ölkəyə daha ucuz qiymətə gətirərsə, bu, Ziya Məmmədov üçün daha ciddi təhlükə olacaq. Eyni zamanda, onun vaxtilə gətirdiyi və hal-hazırda yaxınlarına məxsus olan MMC-lərin
istifadəsində olan «mavi» rəngli dövlət nömrə nişanlı avtobusların nədən bu günədək «rastomoşka» olunmaması da, nazir üçün ciddi «baş ağrısı» yaradacaq».
Mənbə deyir ki, Ziya Məmmədovun şəxsi mənafeyə söykənən qanunsuz əməlləri bununla da bitmir: «Məsələn, yuxarıda söz açılan «mavi» rəngli dövlət nömrə nişanlı avtobuslar büdcədən ayrılmış vəsaitlər hesabına alınsa da, bu günədək məqsədli şəkildə «rastomoşka» olunmayıb. Həmin avtobuslar gömrükdən «müvəqqəti idxal» adı ilə rəsmiləşdirilərək, şəhərdaxili nəqliyyatda uzun müddətdir ki, istifadə olunur. Nəticədə Ziya Məmmədov və yaxınlarının sahibi olduğu MMC-lər bununla iri məbləğdə idxal, aksiz vergilərdən, həmçinin Əlavə Dəyər Vergisindən (ƏDV) yayınıblar. Bu azmış kimi, Ziya Məmmədov və yaxınları şəhərdaxili nəqliyyatdan əldə olunan gəlirləri də rəsmi sənədlərdə dəfələrlə az göstərməklə, büdcəyə axacaq milyonlarla manat vəsaitləri mənimsəmələri istisna deyil. Maraqlı budur ki, bu fakt təkcə şəhərdaxili deyil, həm də rayonlararası və beynəlxalq sərnişin daşınmada da təkrarlanıb. Nəticə etibarılə ötən il bütün avtobus marşrutları daxil olmaqla, vergiyə cəmi 6 (altı) milyon manat pul köçürülüb. Halbuki, faktiki rəqəmlər saxtalaşdırılmasaydı, bu rəqəm ən azı 200 milyon manatdan çox olardı. Yəni, Ziya Məmmədov ən azı vergiyə ödəmələri 30-40 dəfə az ödəyib. Bu isə onun «vurulması»nda maraqlı olan rəqiblərinin də, diqqətindən qaçmayıb. Və mənim bildiyimə görə, onlar Ziya Məmmədova qarşı belə bir faktlardan «ən güclü silah» kimi yararlanmağa çalışırlar. Hazırda bu istiqamətdə toplanan faktlar dosye halında sistemləşdirilir».
Məlumatlı mənbə deyir ki, Ziya Məmmədovun rəqibləri göstərilən faktları Gömrük Komitəsi və Vergilər Nazirliyindəki adamları vasitəsilə də dəqiqləşdirməyə can atırlar: «Bildiyimə görə, qeyri-rəsmi məlumatlar artıq Ziya Məmmədovun rəqiblərinin əllinə yetişdirilib. İndi bu faktları rəsmiləşdirmək üçün, bir neçə iqtisadçı və təşkilat rəhbəri səfərbər olunublar. Onlar rəsmi sorğuyla Gömrük Komitəsi və Vergilər Nazirliyinə sorğular da hazırlayıblar. Məqsəd isə, Ziya Məmmədov
haqda müqayisəli araşdırmalarını rəsmi rəqəmləri də əlavə etməklə, daha ciddi formaya gətirməkdir».
Ziya Məmmədovun rəqiblərinin bu hücumlarına qarşı necə davrandığına gəlincə, müsahibimiz «bu haqda heç nə deyə bilmərəm” deyir. Mənim bildiyim odur ki, Ziya Məmmədovu rəqibləri indiki məqamda dayandırmaq gücündə deyil. Düşünürəm ki, nazir Məmmədov kompromat savaşına əvvəlki kimi sakit yanaşmayacaq. Yəni, o da boş dayanmayacaq və bu ciddi ittihamları deşifrə edəcək əks dəilliləri ortaya Məlumatlara görə, dünən nəqliyyat naziri Ziya Məmmədov «Azəryolservis»in yeni rəhbəri Saleh Məmmədovu kollektivə təqdim edib. Nazir bildirib ki, hələlik “Azəryolservis” ASC-yə rəhbərliyi Saleh Məmmədov edəcək. Onun rəsmən "Azəryolservis” ASC rəhbəri kimi fəaliyyətə başlaması üçünsə, prezident bu yaxınlarda sərəncam imzalayacaq. Nazir bu sərəncamın da tezliklə veriləcəyini deyib. Elə bu məqam da, Ziya Məmmədovun rəqiblərini həddən artıq əndişələndirməyə və ona qarşı yeni cəbhə açmağa məcbur edib.
Bununlav bağlı «Gündəm Xəbər»i məlumatlandıran informasiyalı qaynağın iddiasına görə, Ziya Məmmədovun rəqibləri onun hakimiyyətdə mövqeyinin daha da möhkəmlənməsindən narahatdırlar. Onlar bu məqsədlə bütün gücləri ilə nəqliyyat nazirinin dünən «Azəryolservis»in kollektivinə təqdim etdiyi Saleh Məmmədovun təyinatına mane olmacaqlar.
Bizi məlumatlandıran mənbə deyib ki, iqtidardakı rəqibləri Ziya Məmmədovla bağlı yeni kompromat toplamağa başlayıblar: «Ziya Məmmədov, oğlu Anar Məmmədov, qardaşları və qardaşı uşaqları haqda dövriyyəyə olduqca ciddi kompromatlar ötürən rəqibləri boş dayanmayıblar. Rəqibləri bu dəfə onun və yaxın ətrafının şəxsi fəaliyyəti
ilə yanaşı, onun nazir kimi ötən illər ərzində büdcədən yayındırdığı vəsaitlərin hesabatını araşdırırlar. Xüsusilə, Nəqliyyat Nazirliyinin son illər magistral yol tikintisinə sərf etdiyi vəsaitlərdən tutmuş, tikintidə iştirak edən şirkətlərə qədər, hər xırda detalla bağlı dosye hazırlanır. Burada Nəqliyyat Nazirliyi tərəfindən dövlət proqramına uyğun ölkəyə gətirilən iri və kiçik tutumlu avtobuslara sərf olunan vəsaitlərlə yanaşı, bu prosesdə Ziya Məmmədovun gömrük və vergi xərclərindən yayınmaq üçün «manevrləri» də diqqətdən kənarda qalmayıb. Mənim bildiyimə görə, az öncə Ziya Məmmədovun tabeliyindən şəhərdaxili marşrut nəqliyyatının istifadə və nəzarətinin alınmasından sonra, rəqibləri bu yöndəki araşdırmalarını rahat şəkildə davam etdirirlər.
Xatırladım ki, artıq bu səlahiyyətlər Hacıbala Abutalıbovun sərəncamına verilib. Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin rəhbərliyi isə, tabeliyində "BakuBus" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətini yaradaraq, Nazirlər Kabineti tərəfindən verilən və Bakı şəhərində sərnişinlərə avtobus nəqliyyatı sahəsində beynəlxalq standartlara uyğun xidmətin təşkili, bu sahənin müasir tipli nəqliyyat vasitələri ilə təchiz edilməsi, sərnişindaşımaların yerinə yetirilməsi zamanı texniki və ekoloji baxımdan təhlükəsizliyin təmin olunması məqsədilə, artıq qərar icra etməklə məşğuldurlar. Ziya Məmmədovun rəqibləri də Hacıbala Abutalıbovun bundan sonra ölkəyə gətirəcəyi avtobuslarla, Nəqliyyat Nazirliyinin gətirdiyi avtobusların qiymətləri və digər məsələləri müqayisə etməklə, araşdırmalarını konkret rəqəmlər üzərində qurmağı planlayıblar».
Müsahibimizin sözlərinə görə, Hacıbala Abutalıbova sərnişin daşınması üzrə avtobusların alınması məqsədilə, 2014-cü ilin Dövlət Büdcəsində nəzərdə tutulmuş Ehtiyat Fondundan hələlik 30 milyon manat məbləğində vəsait ayrılıb: «İlkin olaraq, bu vəsaitə 200 ədəd iri tutumlu avtobus alınması nəzərdə tutulub. Bildiyimə görə, artıq Koreya istehsallı avtobusların alınması məqsədilə danışıqlar gedir. Əgər Hacıbala Abutalıbov avtobusları ölkəyə daha ucuz qiymətə gətirərsə, bu, Ziya Məmmədov üçün daha ciddi təhlükə olacaq. Eyni zamanda, onun vaxtilə gətirdiyi və hal-hazırda yaxınlarına məxsus olan MMC-lərin
istifadəsində olan «mavi» rəngli dövlət nömrə nişanlı avtobusların nədən bu günədək «rastomoşka» olunmaması da, nazir üçün ciddi «baş ağrısı» yaradacaq».
Mənbə deyir ki, Ziya Məmmədovun şəxsi mənafeyə söykənən qanunsuz əməlləri bununla da bitmir: «Məsələn, yuxarıda söz açılan «mavi» rəngli dövlət nömrə nişanlı avtobuslar büdcədən ayrılmış vəsaitlər hesabına alınsa da, bu günədək məqsədli şəkildə «rastomoşka» olunmayıb. Həmin avtobuslar gömrükdən «müvəqqəti idxal» adı ilə rəsmiləşdirilərək, şəhərdaxili nəqliyyatda uzun müddətdir ki, istifadə olunur. Nəticədə Ziya Məmmədov və yaxınlarının sahibi olduğu MMC-lər bununla iri məbləğdə idxal, aksiz vergilərdən, həmçinin Əlavə Dəyər Vergisindən (ƏDV) yayınıblar. Bu azmış kimi, Ziya Məmmədov və yaxınları şəhərdaxili nəqliyyatdan əldə olunan gəlirləri də rəsmi sənədlərdə dəfələrlə az göstərməklə, büdcəyə axacaq milyonlarla manat vəsaitləri mənimsəmələri istisna deyil. Maraqlı budur ki, bu fakt təkcə şəhərdaxili deyil, həm də rayonlararası və beynəlxalq sərnişin daşınmada da təkrarlanıb. Nəticə etibarılə ötən il bütün avtobus marşrutları daxil olmaqla, vergiyə cəmi 6 (altı) milyon manat pul köçürülüb. Halbuki, faktiki rəqəmlər saxtalaşdırılmasaydı, bu rəqəm ən azı 200 milyon manatdan çox olardı. Yəni, Ziya Məmmədov ən azı vergiyə ödəmələri 30-40 dəfə az ödəyib. Bu isə onun «vurulması»nda maraqlı olan rəqiblərinin də, diqqətindən qaçmayıb. Və mənim bildiyimə görə, onlar Ziya Məmmədova qarşı belə bir faktlardan «ən güclü silah» kimi yararlanmağa çalışırlar. Hazırda bu istiqamətdə toplanan faktlar dosye halında sistemləşdirilir».
Məlumatlı mənbə deyir ki, Ziya Məmmədovun rəqibləri göstərilən faktları Gömrük Komitəsi və Vergilər Nazirliyindəki adamları vasitəsilə də dəqiqləşdirməyə can atırlar: «Bildiyimə görə, qeyri-rəsmi məlumatlar artıq Ziya Məmmədovun rəqiblərinin əllinə yetişdirilib. İndi bu faktları rəsmiləşdirmək üçün, bir neçə iqtisadçı və təşkilat rəhbəri səfərbər olunublar. Onlar rəsmi sorğuyla Gömrük Komitəsi və Vergilər Nazirliyinə sorğular da hazırlayıblar. Məqsəd isə, Ziya Məmmədov
haqda müqayisəli araşdırmalarını rəsmi rəqəmləri də əlavə etməklə, daha ciddi formaya gətirməkdir».
Ziya Məmmədovun rəqiblərinin bu hücumlarına qarşı necə davrandığına gəlincə, müsahibimiz «bu haqda heç nə deyə bilmərəm” deyir. Mənim bildiyim odur ki, Ziya Məmmədovu rəqibləri indiki məqamda dayandırmaq gücündə deyil. Düşünürəm ki, nazir Məmmədov kompromat savaşına əvvəlki kimi sakit yanaşmayacaq. Yəni, o da boş dayanmayacaq və bu ciddi ittihamları deşifrə edəcək əks dəilliləri ortaya Məlumatlara görə, dünən nəqliyyat naziri Ziya Məmmədov «Azəryolservis»in yeni rəhbəri Saleh Məmmədovu kollektivə təqdim edib. Nazir bildirib ki, hələlik “Azəryolservis” ASC-yə rəhbərliyi Saleh Məmmədov edəcək. Onun rəsmən "Azəryolservis” ASC rəhbəri kimi fəaliyyətə başlaması üçünsə, prezident bu yaxınlarda sərəncam imzalayacaq. Nazir bu sərəncamın da tezliklə veriləcəyini deyib. Elə bu məqam da, Ziya Məmmədovun rəqiblərini həddən artıq əndişələndirməyə və ona qarşı yeni cəbhə açmağa məcbur edib.
Bununlav bağlı «Gündəm Xəbər»i məlumatlandıran informasiyalı qaynağın iddiasına görə, Ziya Məmmədovun rəqibləri onun hakimiyyətdə mövqeyinin daha da möhkəmlənməsindən narahatdırlar. Onlar bu məqsədlə bütün gücləri ilə nəqliyyat nazirinin dünən «Azəryolservis»in kollektivinə təqdim etdiyi Saleh Məmmədovun təyinatına mane olmacaqlar.
Bizi məlumatlandıran mənbə deyib ki, iqtidardakı rəqibləri Ziya Məmmədovla bağlı yeni kompromat toplamağa başlayıblar: «Ziya Məmmədov, oğlu Anar Məmmədov, qardaşları və qardaşı uşaqları haqda dövriyyəyə olduqca ciddi kompromatlar ötürən rəqibləri boş dayanmayıblar. Rəqibləri bu dəfə onun və yaxın ətrafının şəxsi fəaliyyəti
ilə yanaşı, onun nazir kimi ötən illər ərzində büdcədən yayındırdığı vəsaitlərin hesabatını araşdırırlar. Xüsusilə, Nəqliyyat Nazirliyinin son illər magistral yol tikintisinə sərf etdiyi vəsaitlərdən tutmuş, tikintidə iştirak edən şirkətlərə qədər, hər xırda detalla bağlı dosye hazırlanır. Burada Nəqliyyat Nazirliyi tərəfindən dövlət proqramına uyğun ölkəyə gətirilən iri və kiçik tutumlu avtobuslara sərf olunan vəsaitlərlə yanaşı, bu prosesdə Ziya Məmmədovun gömrük və vergi xərclərindən yayınmaq üçün «manevrləri» də diqqətdən kənarda qalmayıb. Mənim bildiyimə görə, az öncə Ziya Məmmədovun tabeliyindən şəhərdaxili marşrut nəqliyyatının istifadə və nəzarətinin alınmasından sonra, rəqibləri bu yöndəki araşdırmalarını rahat şəkildə davam etdirirlər.
Xatırladım ki, artıq bu səlahiyyətlər Hacıbala Abutalıbovun sərəncamına verilib. Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin rəhbərliyi isə, tabeliyində "BakuBus" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətini yaradaraq, Nazirlər Kabineti tərəfindən verilən və Bakı şəhərində sərnişinlərə avtobus nəqliyyatı sahəsində beynəlxalq standartlara uyğun xidmətin təşkili, bu sahənin müasir tipli nəqliyyat vasitələri ilə təchiz edilməsi, sərnişindaşımaların yerinə yetirilməsi zamanı texniki və ekoloji baxımdan təhlükəsizliyin təmin olunması məqsədilə, artıq qərar icra etməklə məşğuldurlar. Ziya Məmmədovun rəqibləri də Hacıbala Abutalıbovun bundan sonra ölkəyə gətirəcəyi avtobuslarla, Nəqliyyat Nazirliyinin gətirdiyi avtobusların qiymətləri və digər məsələləri müqayisə etməklə, araşdırmalarını konkret rəqəmlər üzərində qurmağı planlayıblar».
Müsahibimizin sözlərinə görə, Hacıbala Abutalıbova sərnişin daşınması üzrə avtobusların alınması məqsədilə, 2014-cü ilin Dövlət Büdcəsində nəzərdə tutulmuş Ehtiyat Fondundan hələlik 30 milyon manat məbləğində vəsait ayrılıb: «İlkin olaraq, bu vəsaitə 200 ədəd iri tutumlu avtobus alınması nəzərdə tutulub. Bildiyimə görə, artıq Koreya istehsallı avtobusların alınması məqsədilə danışıqlar gedir. Əgər Hacıbala Abutalıbov avtobusları ölkəyə daha ucuz qiymətə gətirərsə, bu, Ziya Məmmədov üçün daha ciddi təhlükə olacaq. Eyni zamanda, onun vaxtilə gətirdiyi və hal-hazırda yaxınlarına məxsus olan MMC-lərin
istifadəsində olan «mavi» rəngli dövlət nömrə nişanlı avtobusların nədən bu günədək «rastomoşka» olunmaması da, nazir üçün ciddi «baş ağrısı» yaradacaq».
Mənbə deyir ki, Ziya Məmmədovun şəxsi mənafeyə söykənən qanunsuz əməlləri bununla da bitmir: «Məsələn, yuxarıda söz açılan «mavi» rəngli dövlət nömrə nişanlı avtobuslar büdcədən ayrılmış vəsaitlər hesabına alınsa da, bu günədək məqsədli şəkildə «rastomoşka» olunmayıb. Həmin avtobuslar gömrükdən «müvəqqəti idxal» adı ilə rəsmiləşdirilərək, şəhərdaxili nəqliyyatda uzun müddətdir ki, istifadə olunur. Nəticədə Ziya Məmmədov və yaxınlarının sahibi olduğu MMC-lər bununla iri məbləğdə idxal, aksiz vergilərdən, həmçinin Əlavə Dəyər Vergisindən (ƏDV) yayınıblar. Bu azmış kimi, Ziya Məmmədov və yaxınları şəhərdaxili nəqliyyatdan əldə olunan gəlirləri də rəsmi sənədlərdə dəfələrlə az göstərməklə, büdcəyə axacaq milyonlarla manat vəsaitləri mənimsəmələri istisna deyil. Maraqlı budur ki, bu fakt təkcə şəhərdaxili deyil, həm də rayonlararası və beynəlxalq sərnişin daşınmada da təkrarlanıb. Nəticə etibarılə ötən il bütün avtobus marşrutları daxil olmaqla, vergiyə cəmi 6 (altı) milyon manat pul köçürülüb. Halbuki, faktiki rəqəmlər saxtalaşdırılmasaydı, bu rəqəm ən azı 200 milyon manatdan çox olardı. Yəni, Ziya Məmmədov ən azı vergiyə ödəmələri 30-40 dəfə az ödəyib. Bu isə onun «vurulması»nda maraqlı olan rəqiblərinin də, diqqətindən qaçmayıb. Və mənim bildiyimə görə, onlar Ziya Məmmədova qarşı belə bir faktlardan «ən güclü silah» kimi yararlanmağa çalışırlar. Hazırda bu istiqamətdə toplanan faktlar dosye halında sistemləşdirilir».
Məlumatlı mənbə deyir ki, Ziya Məmmədovun rəqibləri göstərilən faktları Gömrük Komitəsi və Vergilər Nazirliyindəki adamları vasitəsilə də dəqiqləşdirməyə can atırlar: «Bildiyimə görə, qeyri-rəsmi məlumatlar artıq Ziya Məmmədovun rəqiblərinin əllinə yetişdirilib. İndi bu faktları rəsmiləşdirmək üçün, bir neçə iqtisadçı və təşkilat rəhbəri səfərbər olunublar. Onlar rəsmi sorğuyla Gömrük Komitəsi və Vergilər Nazirliyinə sorğular da hazırlayıblar. Məqsəd isə, Ziya Məmmədov
haqda müqayisəli araşdırmalarını rəsmi rəqəmləri də əlavə etməklə, daha ciddi formaya gətirməkdir».
Ziya Məmmədovun rəqiblərinin bu hücumlarına qarşı necə davrandığına gəlincə, müsahibimiz «bu haqda heç nə deyə bilmərəm” deyir. Mənim bildiyim odur ki, Ziya Məmmədovu rəqibləri indiki məqamda dayandırmaq gücündə deyil. Düşünürəm ki, nazir Məmmədov kompromat savaşına əvvəlki kimi sakit yanaşmayacaq. Yəni, o da boş dayanmayacaq və bu ciddi ittihamları deşifrə edəcək əks dəilliləri ortaya qoyacaq», - deyə, bildirib.
Sorğu
Yeni dizaynımız necədir?