GundemXeber

  • Əsas Səhifə
  • GündəmXəbər
  • Ölkə
    • Cəmiyyət
    • Bölgə xəbərləri
    • Mədəniyyət
    • Kirminal
    • Hadisə
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • İdman
  • Maraqlı
  • Maqazin
  • Müsahibə
  • Dünya

Gundemxeber.az » Ölkə » Cəmiyyət » “Kontakt Home”la əsla kontakta girməyin... - GİLEY

“Kontakt Home”la əsla kontakta girməyin... - GİLEY

Tarix: 25-05-2018, 17:45 Bölmə :Cəmiyyət Baxış: 553
“Kontakt Home”la əsla kontakta girməyin... - GİLEY


Son zamanlar “Kontakt Home”un keyfiyyətsiz məhsul satması və alıcıları aldatması barədə çoxsaylı xəbərlərə rast gəlinir

“Kontakt Home”un alıcılarının demək olar ki, əksəriyyəti narazılıq edir və yenidən bu mağazaya müraciət etməyəcəklərini bildirirlər.

Onların fikrincə, “Kontakt Home”dan mal alan müştərilərin çoxu yolunu mütləq servisdən salmalı olur.

Yazılardan birində qeyd edilir ki, müştərilər donma, şarjda partlama və bu kimi müxtəlif şikayətlərlə “Nizami” metro stansiyasının yanında, Şıxəli Qurbanov 19 ünvanında yerləşən “Servis Link” texniki servis mərkəzinə üz tuturlar.

Mikayıl adlı şikayətçi telefonun enerji yığarkən partladığını deyir.

Rafiq adlı alıcı iddia edir ki, telefon alandan iki ay sonra servisdədir. 14 günə düzələcəyinə söz versələr də, iki aydır nəticə yoxdur:

“LG Q6” markalı telefonu 800 manata kreditə götürmüşəm. Artıq telefona yox, verdiyim 800 manata yanıram. Telefon mənim əlimdə olmayandan sonra niyə görə kredit ödəməliyəm, bilmirəm. Ayda 40 manat pul ödəyirəm. Dekabr ayında telefonu kreditə götürmüşəm, mart ayının ikisindən servisdədir. Telefonu şarja qoymuşdum, gördüm işləmir. İki gün sonra gətirdim buraya. Əvvəl dedilər ki, 14 gün ərzində düzəldib verəcəklər. Artıq iki aya yaxındır ki, bura boş-boşuna gəlib gedirəm”.

Şikayətçilər eyni zamanda, “Kontakt Home” kredit şərtlərini asan edərək müştəriləri aldatdığını qeyd edirlər. Onların dediyinə görə, bunun əvəzinə məhsullar digər mağazalarla müqayisədə həddən artıq baha qiymətə insanlara satılır.

Şirkətin saytında paltaryuyan “Gorenje W7523A/S”in qiyməti 703.2 AZN göstərilib. Reklamda 12 ay faizsiz yazılıb. Kredit şərtlərində paltaryuyan maşının ödənişi 12 ay boyunca 74 manatdan təklif olunur. Bunu hesabladıqda isə 12 ay boyunca ödənilən cəmi məbləğ 888 manat olur ki, bu da öz qiymətindən 185 AZN (26.3%) çoxdur. Sual oluna bilər: əgər məhsulu faizsiz təklif edirsinizsə bəs bu 185 manat, yaxud 26.3 faiz nədir?

İnternetdə kiçik araşdırma ilə şirkət barəsində onlarla şikayətə rast gəlmək olar.

"Kontakt Home”dan Publika.az-a verilən məlumatda bildirilib ki, mətbuatda şirkətin məhsulları və xidməti barədə yazılan məlumatlarla bağlı araşdırma aparılır:

“Mətbuatda qeyd olunan yazılarda şikayətçilərin ad, soyadı qeyd edilməyib, ümumi məlumatlar yazılıb. Onlar haqqında da şirkətimiz tərəfindən araşdırma aparılır. Aktiv şikayətlər, şikayətçilərin ad, soyadı barədə dəqiq məlumat olacaqsa, biz həmin məlumatları araşdırmağa hazırıq”.

Müraciətlərin aylarla yubadılmasına gəldikdə şirkətdən bildirdilər ki, ümumilikdə müraciətlərə 2-4 həftə arasında baxılır:

“Prosedur qaydada müraciətlərə bu müddətə baxılması yer alıb. Telefonla bağlı problem varsa, servis xidmətimiz 14 gün ərzində məhsula baxır, həmin müddət ərzində alıcıya əlavə mobil telefon verilir. Mətbuatda yazılanlar haqqında araşdırma aparılır. Əsaslı olan şikayətlər barədə bizim sistemdə məlumat olur. Hər bir əsaslı şikayət araşdırılıb, həllini tapır. Əsassız şikayətlərlə bağlı isə özümüz araşdırma aparırıq”.

Azad İstehlakçılar İctimai Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov isə deyir ki, “Kontakt Home”la bağlı istehlakçılardan davamlı müraciətlər olur, lakin yaranan bu problemlər həllini tapmır:

“Kontakt Home” şirkəti istehlakçı ilə kontakta girmir, “Qaynat xətt” nömrələrinə cavab verənlər istehlakçın hər yerə göndərir, ancaq özləri qəbul etmir. Ofislərinə müraciət edəndə belə, müştərilərini qəbul etməkdən boyun qaçırırlar. Bizim hüquqşünaslar ərizə ilə ofisə müraciət edib, onu belə, qəbul etməyiblər. “Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyinə şikayət edən Ziyafət Abbasova bu şirkətdən aldığı və tələbatını ödəməyən malı qanunla nəzərdə tutulan vaxtda dəyişmək və ya qaytarmaq istəsə də bu, mümkün olmamışdı. Şirkətin nə hüquqşünasları, nə də “Qaynar xətt”i cavab verir və ya bunu istəmir. Ümumiyyətlə, bu şirkət insanları aldadıb mallarını satır, sonra qapıları bağlayır, geriyə yol olmur. Neçə illərdir bu şirkətin istehlakçılarla normal davranması üçün İqtisadiyyat Nazirliyi ilə iş aparırıq. Lakin bu məsələ hələ ki, həllini tapmır. Getdikcə şirkət şəbəkələrini genişləndirir, lakin istehlakçının problemlərini həll etmir”.

E.Hüseynov şirkətin qanunvericiliyin tələblərini pozduğunu vurğulayıb:

“Şirkət mürəkkəb texniki cihazların ancaq özləri istəyən hissələrinə zəmanət verir. Təəssüf ki, Nazirlər Kabineti tərəfindən məhsulun hansı hissələrinə zəmanət verilməsi barədə təsdiqlənmiş sənəd yoxdur. Bu da şirkətin istədiyi hissəyə zəmanət verməsinə imkan yaradır. Vətəndaş aldığı telefon bir neçə saat sonra xarab olduğuna görə servisə müraciət edir, lakin xidmət əməkdaşları telefona üzlük çəkildiyini görən kimi onun cızıldığını bildirir və buna görə zəmanətdən çıxdığını deyirlər. Bu şirkət satılan mallara ancaq “ödənilib” möhürü vurur ki, bununla da vergi qanunvericiliyini pozur. Üzərində VÖEN olan kassa çeki vermir. Bunlar hamısı istehlakçı hüquqlarının pozulmasıdır. Üstəlik, satdıqları mal da keyfiyyətsiz olur. Təəssüf ki, illərdir bu şirkətlə bağlı şikayətlərə cavab tapa bilmirik”.

Vəkillər Kollegiyasının üzvü Vamiq Şükürov isə Publika.az-a açıqlamasında vətəndaşların bu hallarla qarşılaşmaması üçün atmalı olduğu addımlardan danışıb:

“Belə hallar yaşanmaması üçün vətəndaş məhsul alarkən onun sənədlərini, texniki pasportu-işləmə qaydasının əks olunduğu təlimatı tələb etməlidir. Bundan başqa aldıqları məhsulun aksessuarlarının da üzərində olmasına diqqət etməlidirlər. Şirkətlər təkcə telefonu yox, bir çox hallarda qulaqcığı pulla satırlar. Bu isə qadağandır. Telefona aid bütün aksessurlarla birlikdə satılmalıdır. Təlimatda aksessuarların nə üçün istifadə edildiyi göstərilir. Bu məsələdə vətəndaşlar ayıq-sayıq olmalıdır. Bundan başqa, təlimatda avadanlığın necə işlədilməsi qeyd edilir. Həmin məlumatlar Azərbaycan dilində olmalıdır. Malın uyğunluq sertifikatı olmalıdır. Onun təhlükəsizlik tələbini ödəməsi, yerli standartlara uyğun olması, sağlamlığa ziyanlı olub-olmaması kimi tələbləri yoxlayıb uyğunluq sertifikatı verilməlidir”.

Vəkil onu da vurğulayıb ki, “Texniki Məhsullara dair istehlakçıların hüquqlarını müdafiəsinə dair” qanunda məhsulun üzərində zəmanətin olması göstərilir:

“Alıcılar hansı hallarda zəmanət verilməsi, malın servisdə qalma müddəti barədə əvvəldən məlumatlı olmalıdır. Bir-iki ay servisdə qalmaq həddən artıq çox müddətdir, bu istehlakçıların hüquqlarının pozulması, hüquqdan sui-istifadə halıdır. Vətəndaş bu məqamla razılaşmaya bilər. Bir məhsulun ki, zavod istehsalında çıxan problemi aradan qaldırmaq üçün iki ay vaxt tələb edilirsə, bu, artıq onun qüsurlu mal olmasından xəbər verir. Vətəndaş həm müqavilə, həm də zəmanət şərtlərinə baxmalıdır. Müqavilə şərtlərinə diqqət edilməlidir. Bəzən vətəndaş aldığı telefonla, müqavilədə məhsulun markası arasında fərq olduğu ilə bağlı şikayət edir. İstehlakçının 14 gün ərzində malı dəyişmək hüququ var, bu zaman alıcının istədiyi mal olmazsa, ödədiyi pul geri qaytarılır. Əvvəldən bu məsələ nəzərə alınmalıdır ki, istehlakçı hüquqlarının pozulması halları azalsın”.

Bu problemlərin yaşandığı halda alıcının hüquqlarının necə qorunmasına gəldikdə, vəkil bildirib ki, onlar şirkətdən dəymiş zərərin ödənilməsini tələb edə bilər:

“Keyfiyyətsiz, yararlılıq müddəti bitən məhsullar satan şirkətlərlə bağlı araşdırma aparılıb cərimə tətbiq edilməlidir. Araşdırma zamanı cinayət tərkibli əməl olduğu müəyyən edilə bilər. Məsələn, vətəndaşa bilərəkdən dəyəri 100 manatdan yuxarı keyfiyyətsiz, saxta telefon satılsa bu, cinayət hesab edilir. Bu məsələnin araşdırılması səlahiyyətli dövlət orqanına göndərilə bilər. İstehlakçı aldığı telefon keyfiyyətsiz olsa, bir müddət telefonsuz qalsa, dəyən maddi ziyan, əldən çıxan fayda aşkar olunarsa, məhkəməyə üz tutaraq hüququnu müdafiə edə bilər”.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geri

Oxşar yazılar :

    
  • “”Kontakt Home” hüquqları pozmaqda davam edir, ehtiyatlı olun!”

    “”Kontakt Home” hüquqları pozmaqda davam edir, ...

    12-04-2018, 22:29

  • 
  • “Kontakt Home”dan “İphone” almayın! – ŞOK SAXTAKARLIQ İFŞA OLUNDU

    “Kontakt Home”dan “İphone” almayın! – ŞOK ...

    14-01-2018, 21:37

  • 
  • Məşhur mağazaların böyük fırıldağı – Alıcılar belə aldadılır

    Məşhur mağazaların böyük fırıldağı – Alıcılar ...

    2-04-2018, 11:15

  • 
  • «Baku Electroniks»də zəmanət fırıldağı - Rusiyadan sizə hansı cavabı verəcəklər?

    «Baku Electroniks»də zəmanət fırıldağı - ...

    24-02-2016, 20:27

  • 
  • 150 manata... İPhone

    150 manata... İPhone ...

    4-10-2015, 15:22


Təqvim

«    İyul 2025    »
BeÇaÇCaCŞB
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Arxiv xəbərlər

İyul 2025 (260)
İyun 2025 (435)
May 2025 (454)
Aprel 2025 (551)
Mart 2025 (351)
Fevral 2025 (529)
Yanvar 2025 (530)
Dekabr 2024 (573)
Noyabr 2024 (576)
Oktyabr 2024 (692)
Sentyabr 2024 (596)
Avqust 2024 (657)
İyul 2024 (677)
İyun 2024 (514)
May 2024 (622)
Aprel 2024 (571)
Mart 2024 (450)
Fevral 2024 (569)
Yanvar 2024 (560)
Dekabr 2023 (584)
Noyabr 2023 (554)
Oktyabr 2023 (618)
Sentyabr 2023 (545)
Avqust 2023 (579)
İyul 2023 (594)
İyun 2023 (462)
May 2023 (595)
Aprel 2023 (596)
Mart 2023 (589)
Fevral 2023 (613)
Yanvar 2023 (498)
Dekabr 2022 (639)
Noyabr 2022 (517)
Oktyabr 2022 (425)
Sentyabr 2022 (519)
Avqust 2022 (496)
İyul 2022 (470)
İyun 2022 (625)
May 2022 (583)
Aprel 2022 (644)
Mart 2022 (663)
Fevral 2022 (651)
Yanvar 2022 (664)
Dekabr 2021 (664)
Noyabr 2021 (661)
Oktyabr 2021 (666)
Sentyabr 2021 (604)
Avqust 2021 (504)
İyul 2021 (542)
İyun 2021 (672)
May 2021 (586)
Aprel 2021 (656)
Mart 2021 (562)
Fevral 2021 (609)
Yanvar 2021 (564)
Dekabr 2020 (580)
Noyabr 2020 (607)
Oktyabr 2020 (752)
Sentyabr 2020 (685)
Avqust 2020 (766)
İyul 2020 (767)
İyun 2020 (675)
May 2020 (641)
Aprel 2020 (807)
Mart 2020 (617)
Fevral 2020 (668)
Yanvar 2020 (528)
Dekabr 2019 (652)
Noyabr 2019 (557)
Oktyabr 2019 (593)
Sentyabr 2019 (545)
Avqust 2019 (454)
İyul 2019 (616)
İyun 2019 (461)
May 2019 (585)
Aprel 2019 (559)
Mart 2019 (459)
Fevral 2019 (490)
Yanvar 2019 (565)
Dekabr 2018 (752)
Noyabr 2018 (732)
Oktyabr 2018 (1046)
Sentyabr 2018 (772)
Avqust 2018 (758)
İyul 2018 (827)
İyun 2018 (795)
May 2018 (757)
Aprel 2018 (859)
Mart 2018 (682)
Fevral 2018 (638)
Yanvar 2018 (851)
Dekabr 2017 (946)
Noyabr 2017 (1150)
Oktyabr 2017 (930)
Sentyabr 2017 (1090)
Avqust 2017 (1200)
İyul 2017 (1511)
İyun 2017 (842)
May 2017 (563)
Aprel 2017 (557)
Mart 2017 (624)
Fevral 2017 (681)
Yanvar 2017 (531)
Dekabr 2016 (514)
Noyabr 2016 (347)
Oktyabr 2016 (403)
Sentyabr 2016 (402)
Avqust 2016 (343)
İyul 2016 (509)
İyun 2016 (646)
May 2016 (660)
Aprel 2016 (680)
Mart 2016 (601)
Fevral 2016 (839)
Yanvar 2016 (467)
Dekabr 2015 (627)
Noyabr 2015 (727)
Oktyabr 2015 (733)
Sentyabr 2015 (579)
Avqust 2015 (308)
İyul 2015 (354)
İyun 2015 (182)
May 2015 (280)
Aprel 2015 (270)
Mart 2015 (371)
Fevral 2015 (277)
Yanvar 2015 (554)
Dekabr 2014 (697)
Noyabr 2014 (584)
Oktyabr 2014 (459)
Sentyabr 2014 (490)
Avqust 2014 (434)
İyul 2014 (505)
İyun 2014 (51)
May 2014 (533)
Aprel 2014 (437)
Mart 2014 (295)
Fevral 2014 (608)
Yanvar 2014 (923)
Dekabr 2013 (1167)
Noyabr 2013 (1064)
Oktyabr 2013 (624)
Sentyabr 2013 (458)
Avqust 2013 (699)
İyul 2013 (900)
İyun 2013 (649)
May 2013 (637)
Aprel 2013 (293)
Mart 2013 (164)
Fevral 2013 (423)
Yanvar 2013 (450)
Dekabr 2012 (881)
Noyabr 2012 (17)

Bütün arxivi göstər / gizlət

Sorğu

 

Yeni dizaynımız necədir?


 

 
    • youtube
    • twitter
    • rss
    • googleplus
    • flickr
    • facebook
    Copyright © www.GundemXeber.az / Bütün hüquqlar qorunur!
    BİZİMLƏ ƏLAQƏ: tel: (+99412) 538 76 26, (+99450) 289 88 33, (+99470) 248 96 52 - Email: [email protected]
    Ünvan: Bakı şəhəri, Mətbuat prospekti 529-cu məhəllə, ''Azərbaycan'' nəşriyyatı 1-ci mərtəbə
    Qurucusu: Ş.Cəfəri / Direktor: Ç. Cəfəri


    Hazırlayan və ideya müəllifi: Elshan Azizoglu