SƏTƏM üzrə Əmək Araşdırmaları Mərkəzinin direktoru Vladimir Gimpelson məqaləsində yazır ki, sanksiyalar, əks-sanksiyalar və texnologiyaya çıxışı məhdudlaşdıran idxalı əvəzetmə siyasəti “dünənin iqtisadiyyatına” qayıtmaq riskləri yaradır.
Sərt sanksiyaların, əks-sanksiyaların və demək olar ki, tam idxalı əvəzləmə ideyalarının birləşməsi Rusiyada insan kapitalına güclü zərbə vurur və o, o vaxtdan bəri formalaşmış açıq bazar iqtisadiyyatı əvəzinə qapalı “dünənin iqtisadiyyatına” uyğunlaşmalı olacaq. GundemXeber.Az xəbər verir ki, bu barədə 1990-cı illər, SƏTƏM Əmək Araşdırmaları Mərkəzinin direktoru Vladimir Gimpelson Yeni İqtisadi Assosiasiyanın elmi jurnalının son buraxılışı üçün "Sanksiyalar və əks-sanksiyalar dövründə insan kapitalı: bəzi yenidən bölüşdürmə nəticələri" məqaləsində yazıb.
Alimin qeyd etdiyi kimi, sanksiyalar və əks-sanksiyalar eyni istiqamətdə hərəkət edir - onlara uyğunlaşma daha sadə və köhnə texnologiyaların yayılmasına gətirib çıxarır. Nümunə olaraq o, Rusiyada təhlükəsizlik yastıqları olmayan və Avro-0 sinfinə aid ekoloji tələblərə cavab verməyən mühərrikli avtomobillərin elan edildiyini göstərir. Oktyabr ayında AvtoVAZ yenidən iki məcburi təhlükəsizlik yastığı ilə Lada Granta avtomobillərinin istehsalına başladı, lakin indiyə qədər bloklanma əleyhinə əyləc sistemi (ABS) və yan dayanıqlıq sistemi (onların 2023-cü ildə geri qaytarılması planlaşdırılır).
Gimpelsonun sözlərinə görə, sanksiyaların təzyiqi fonunda insan kapitalının yenidən qurulması və yenidən bölüşdürülməsi prosesi gedir və bu, həm texnologiyaya, həm elmə, həm də ali təhsilə aiddir. "Nəticədə biz qlobal zəncirlərə daxil edilmiş açıq iqtisadiyyatda istifadə üçün yaradılmış insan kapitalının əhəmiyyətli hissəsinin itirilməsini gözləmək olar", - ekspert proqnozlaşdırır.
Sorğu
Yay istirahətini harada keçirmək niyyətindəsiniz?