Alonso çempionatda Formula 1-ə 9-cu dəfə qayıtdıqdan sonra ikinci mövsümünü başa vurdu, lakin mövsüm boyu təkrarlanan etibarlılıq problemləri səbəbindən bir sıra əldən verilmiş fürsətlərdən imtina etdi.
GundemXeber.Az xarici mediaya istinadla bildirir ki, İspan Alpinin bəzən qarşılaşdığı problemlərdən məyusluğunu açıq şəkildə ifadə etdi və bunun ona onlarla xal bahasına başa gəldiyinə inanaraq, 2022-ci ildə komanda yoldaşı Esteban Ocon-a baş-başa uduzması ilə nəticələndi.
Alonso ilk dəfə deyildi ki, bir mövsümün müntəzəm etibarlılıq problemlərindən təsirləndiyini, çətin Honda ortaqlığı ilə McLaren üçün üç il keçirdi.
Lakin Alonso iki dövr arasındakı müqayisəni rədd edərək, Alpinin "bu il daha rəqabətli" olduğunu söylədi.
"Yarışı bitirəndə daha xoş oldu" dedi Alonso.
“McLaren-Honda-da biz həmişə xallardan kənarda idik. Ona görə də müqayisə etməyəcəyəm”.
Alonso, 2015-ci ildə yapon istehsalçısı F1-ə mühərrik təchizatçısı kimi qayıtdıqda komandaya qoşularaq, Honda tərəfdaşlığı vasitəsilə McLaren ilə çətin sınaqlardan keçdi.
Lakin mövcud təchizatçılarla görüşərkən V6 hibrid mühərrikləri ilə işləmək çətinliyi Alonsonu yalnız iki ilk 10-luqla məhdudlaşdıran çətin bir mövsümə səbəb olub.
2016-cı ildə McLaren və Honda irəliyə doğru bir addım atsalar da, 2017-ci ildə çətin bir hadisə baş verdi və bu, onların müqaviləsinin ləğvinə səbəb oldu.
McLaren 2018-ci ildən Renault ilə, Honda isə Toro Rosso ilə birləşərək Red Bull ilə son müqaviləyə yol açdı.
Alonso 2015-ci ildə səkkiz, 2017-ci ildə isə 10-a qarşı 2022-ci ildə altı dəfə damalı bayrağa çata bilməyib.
Silverstone, Spa və Interlagos-da ən yaxşı beşinci nəticəni əldə edərək, etibarlılıq problemlərindən təsirlənmədiyi zaman Alpine üçün bu il ərzində daha ardıcıl nəticələr qeyd etdi.
Lakin ikiqat dünya çempionu Abu Dabidə Alp dağları üçün son yarışından çıxdıqdan sonra dedi ki, DNF hesablamaları onun bütün problemlərini əks etdirmədiyi üçün "bu il faktlar 14 nömrəli avtomobildə bir az bizə qarşı olub".
“Orada altı DNF var, həm də onlar DNF sayılmır, lakin onlar Avstraliya kimi DNF kimi təsnifat problemi idi” dedi Alonso.
“Avstriyadakı sprint yarışı, mən yarışa belə başlamadım və buna bənzər şeylər. Ona görə də hesab edirəm ki, doqquz və ya 10 etibarlılıq məsələsi var ki, bu səviyyə açıq şəkildə qəbuledilməzdir”.
Sorğu
Yay istirahətini harada keçirmək niyyətindəsiniz?