GundemXeber

  • Əsas Səhifə
  • GündəmXəbər
  • Ölkə
    • Cəmiyyət
    • Bölgə xəbərləri
    • Mədəniyyət
    • Kirminal
    • Hadisə
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • İdman
  • Maraqlı
  • Maqazin
  • Müsahibə
  • Dünya

Gundemxeber.az » Ölkə » Mədəniyyət » Azərbaycan ekranında erməni bayrağı

Azərbaycan ekranında erməni bayrağı

Tarix: 4-07-2017, 11:49 Bölmə :Mədəniyyət Baxış: 478
Azərbaycan ekranında erməni bayrağı

Yaşlı kişi kanalizasiyaya düşür. Nə qədər çabalasa da, bataqlıqdan çıxa bilmir. Bataqlıq onu yavaş-yavaş aşağı dartır. Kişi qışqırmağa başlayır: "Yanğın, yanğın. Köməyə gəlin, yanırıq".
Çox keçmir ki, yanğınsöndürən maşınlar gəlib çıxır. Kişini tapıb xilas edirlər. Xilasdan sonra kişidən niyə "yanğın" deyib car çəkdiyini soruşurlar. Dayının cavabı məntiqli olur: "..xdayam deyib qışqırsaydım, hansınız köməyə gələrdiniz?"
Dedilər kino var, getdik.

Adı "Üçüncü günün adamı" . Rejissoru Babək Şirinsifət.

Soyadından məlum olduğu kimi rejissor İrandangəlmədir, anadangəlmə Qarabağdan xəbəri yoxdur. O da məlumdur ki, İrandan başqa ölkəyə, illah da Azərbaycana hər rejissor gələ bilməz. Gəlirsə, film istehsalı sahəsində geridən də geri qalmış ölkəni yuxuda görüb, təsadüfi gəlmir. Rejissorun İrandan gəlməsi, Qarabağ mövzusunu hiss etməməsi ayrı mövzudur.
"Üçüncü günün adamı" deyilənə görə, Qarabağ haqqındadır. Odur ki, kinoşünas, rejissor olmadan da film haqqında hər bir vətəndaş yaza bilər və yazmalıdır.

Qəhrəman iki il Əfqanstanda əsir olmuş, heç kimə məlum olmayan səbəblərdən mükafatlandırılmış və kimsənin bilmədiyi səbəbdən 17 il həbs həyatı yaşamış kəlbəcərlidir.

Həbsdən çıxdığı gün Kəlbəcərdən olan məcburi köçkünlərin sıx yaşadığı Gəncəyə gedir. Yolda tanış olduğu kişinin sayəsində icra hakimiyyətindən bir kişi ilə tanış olur. Yeyib-içmək ərəfəsində öyrənir ki, kişinin qohumu olan həmyaşıdı ötən il Kəlbəcərə gedib. 17 il həbs yatmış qəhrəman və təsadüfi tanışı gecə ilə bir-birinə qoşulub, Kəlbəcərə gedir. Elə bu yerdə məlum olur ki, film nəinki hərbi ekspertin nəzarəti ilə çəkilib, hətta yaradıcı qrupun içində bircə nəfər də olsun əsgəri xidmətdə olmayıb. İki nəfər əlini-qolunu sallayıb, işğal olunmuş Kəlbəcər torpağına keçir. Bu ərəfədə Azərbaycan postları gözə dəymir. Onları kimsə saxlamır. Əksinə, erməni tərəfi ayıq-sayıq təsvir edilib. Quşun uçmağına belə reaksiya göstərirlər.

Komediya qarşıdadır. Erməni komandiri obrazını canlandıran Kamran Ağabalayev filmdə yeganə yaraşıqlı aktyordur. Erməni komandiri qorxmazdır, yaraşıqlıdır, əzmkardır. Əsgərini qabağa vermir, ən çətin məqamlara özünü atır. Gizli mağarada gizlənən "düşmənləri" özü axtarmağa düşür. Filmə baxan nabələd xarici tamaşaçı erməni əsgərinə aşiq olar, onun işğalçı dövlətin yox, öz ərazisini canla-başla qoruyan ordunun nümayəndəsi kimi tanıyar.

Erməni komandir ekranda görünər-görünməz qolundakı erməni bayrağı, və "Armenia" yazısı Nizami Kinoteatrının ekranlarını bəzəyir. Kameralar hər dəfə bu bayrağı və bu ləkəli dövlətciyin adını fokuslayır. Başqa rakursdan çəkmək mümkün olanda belə, operator bu əski parçasını azərbaycanlı tamaşaçısının gözünə soxur.

Filmdə həbsxana, dəmiryol vağzalı, icra hakimiyyəti kimi əhəmiyyətli və hər tərəfindən bayraq asılmış dövlət qurumları görünür. Lakin bir dəfə belə kadrlarda Azərbaycan bayrağını ekranda göstərməyi lazım bilmirlər.

Kəlbəcərdə illər sonra evini görən qəhrəman qətiyyən həyəcanlanmır. Uşaqlığının, yeniyetməliyinin keçdiyi evə daş parçası kimi baxıb, uzaqlaşır.

Filmboyu mənə məlum olmayan səbəblərdən işğal olunmuş Azərbaycan ərazisindən hər tindən bir azərbaycanlı çıxır. Bunun mənası nədir? Biz xarici tamaşaçılara nə demək istəyirik? Arada məhdudiyyət yoxdurmu? Azərbaycanlılar istədikləri vaxt gedib-gələ bilirmi? 25 ildir, işğal olunmuş ərazilərimizdə azərbaycanlılar sağ-salamat yaşayırmı?

Kəlbəcərdə iki azərbaycanlı kişi daxmada bir qadına rast gəlir. 25 il Kəlbəcərin bir kəndindən kənara çıxmayan qadın skripkada ifa edir. Əynində isə Pull&Bear markalı cins şalvar. Həmin qadın filmboyu azərbaycanlı kişilərin qollarını, ağzını ürəklə bağladığı yeganə obrazdır. Həmin qadın Kəlbəcərdə doğulan, Kəlbəcərdə böyüyən iki azərbaycanlı kişiyə anasının azərbaycanlı, atasının isə erməni olduğunu deyir. Onlardan heç biri təəccüblənmir. Azərbaycan qadının erməni kişisinə ərə getmədiyini dilinə gətirmir. Bu məqamda ssenari müəllifindən bütün bunların təsadüfi olmağına məni inandırmasını təvəqqe edirəm.

Filmi çəkənlər nəinki əsgəri xidmətdə olub, heç xarici müharibə filminə də baxmayıblar? İki azərbaycanlı mağarada gizlənib. Erməni silahlı dəstəsi isə mağaranın düz üstündə dayanıb. Qəfil partlayış səsi gəlir. Belə çıxır ki, ermənilər özləri dayandıqları yerə qumbara atıb.

Filmdə qəhrəman kimi təsvir edilən erməni komandir əsgərlərini mağaraya girməyə qoymur. Şəxsən özü mağaraya enir. İki əliyalın azərbaycanlı isə onu ələ keçirir. Ələ keçirilən komandirin Azərbaycan ordusuna təhvil verilməyini təklif etsə də, Əfqanıstanda əsirlikdə olmuş, müharibədə 17 il döyüşmüş "igid" qeyd edir ki, əsla olmaz:" Sən Allah, uzaq elə. Bizimkilərə təhvil versək, onu buraxıb bizdən yapışacaqlar".

Yaradıcı heyət erməni komandirini sağ buraxır. Film qanunları bir tərəfə, hərb qaydalarına görə düşmənə acımaq vətənə xəyanətə bərabərdir.

Filmin qəhrəmanı sonda Kəlbəcərdə qalmaq qərarına gəlir. Bunun üçün isə ilk növbədə silahını suya atır. Silahsız düşmənin üstünə getməyin bir adı var, o da düşmənə təslim olmaq. İkinci də biz 25 ildir ki, Qarabağı geri qaytarmaq eşqi ilə yanıb-tutuşuruq. 25 ildə orduya milyardlar xərclənib. O silahlar müharibə olmasa belə, Azərbaycan sərhədlərinin qorunması üçün bizə həmişə lazımdır. O silahları suya axıtmaq haqqını bizə kim verib?

Silahını suya atan qəhrəman bunu belə izah edir: "17 il ömrümü həbsxanada yandırdım. Daha bəsdir". Nə zamandan bəri həbsxana həyatı düşmənlə mübarizə ilə eyni ölçülür?

Rejissor sonadək dincəlmir. Kəlbəcərdə qalan qəhrəman geriyə qayıdan yol yoldaşını tənbehləyir: "Ehtiyatlı ol, bizim postlardakılara ilişməyəsən". Sona qədər rejissor Azərbaycan ordusunu öz vətəndaşına düşmən kimi tanıtmağa cəhd edir.

Anlayıram. Bir zamanlar telefon satışı ilə məşğul olan tanışım hazırda film çəkir. Bizdə hər şey ola bilər. Onu da anlayıram ki, hamı çəkdiyinin xarici festivalların qapısının ağzına qədər gedib çıxmasını istəyir. Bunun üçün isə film istehsalçıları filmlərində gizli xaç işarələrini "oyuncağa" çevirib. Yaxud da, anti-müharibə, Qarabağ mövzusu film istehsalçılarının yeminə çevrilib. Başqa mövzular da tapmaq olar. Məsələn, geylərin, lezbiyanların həyatından film çəkib, asanlıqla Avropada film festivallarına qatıla bilərsiniz. Qarabağ sizə istifadə predmeti ola bilməz.

Anti-müharibə ideyalarına gəlincə, əraziləri işğalda, vətəndaşları əsirlikdə olan millətin anti-müharibə film çəkmək kimi lüksü olmamalıdır. Bütün dünyada anti-müharibə film ənənəsi var. Lakin heç bir millət anti-müharibə filmi çəkərkən nə ordusunu alçaldır, nə sərhədini. Nə də bayrağını gizlədir. Hansi erməni filmində 1 saat ekranda Azərbaycan bayrağı görə bilərsiniz? Bu, mümkündürmü?

Sizə elə gəlir ki, anti-müharibə filmi çəkirsiniz. O filmlə xarici film festivallarını darmadağın edəcəksiniz, pul qazanacaqsınız. Qazanın. Lakin həmin pulun ilk gəliri ilə Şəhidlər Xiyabanına ekskursiyaya gedin. Onlardan halallıq istəyin. O pulları Şəhidlər Xiyabanında yatanların sayəsində qazanırsınız. Onların qisası isə hələ alınmayıb.

Yaradılmışlardan heyvanın yaddaşı yoxdur, heyvanların keçmiş anlayışı olmur. İnsanların isə keçmiş, tarix anlayışı var. İnsanlar bu keçmişlərə görə həyatlarını qurar, keçmişlərinə görə gələcəklərini planlayarlar. Bizim də bir keçmişimiz var. Azərbaycan torpağı işğala məruz qalıb. Hələ də əsirlikdə olan yüzlərlə insanlar var. Odur ki, biz hər şeyə əsirlikdə olanların gözü ilə baxmalıyıq. Çünki hələ ki öz gözlərimiz kordur. Gələcək üçün düzülən minaları görmürük. Əminəm ki, filmə baxan kəlbəcərlilər və digər məcburi köçkünlər etirazlarını açıq şəkildə bildirəcək.

Mənə "Film var, gəl" demişdilər...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geri

Oxşar yazılar :

    
  • Qobuda yanğın: 47 yaşlı kişi cəsədi tapıldı

    Qobuda yanğın: 47 yaşlı kişi cəsədi tapıldı ...

    23-02-2016, 20:55

  • 
  • Erotik film Azərbaycan dilində dublyaj edildi + Video

    Erotik film Azərbaycan dilində dublyaj edildi + ...

    18-07-2013, 02:43

  • 
  • Bakıda uşaq poliklinikasında yanğın oldu

    Bakıda uşaq poliklinikasında yanğın oldu ...

    21-12-2015, 13:50

  • 
  • Ermənilərin Qarabağ haqqındakı “Neytral ərazi” filmində azərbaycanlı hərbçilər aşağılanıb - TƏXRİBAT- VİDEO

    Ermənilərin Qarabağ haqqındakı “Neytral ərazi” ...

    30-09-2013, 15:41

  • 
  • Ucarda dəhşətli yanğın:yaşlı qadın diri-diri yandı

    Ucarda dəhşətli yanğın:yaşlı qadın diri-diri yandı ...

    6-12-2014, 23:35


Təqvim

«    İyul 2025    »
BeÇaÇCaCŞB
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Arxiv xəbərlər

İyul 2025 (261)
İyun 2025 (435)
May 2025 (454)
Aprel 2025 (551)
Mart 2025 (351)
Fevral 2025 (529)
Yanvar 2025 (530)
Dekabr 2024 (573)
Noyabr 2024 (576)
Oktyabr 2024 (692)
Sentyabr 2024 (596)
Avqust 2024 (657)
İyul 2024 (677)
İyun 2024 (514)
May 2024 (622)
Aprel 2024 (571)
Mart 2024 (450)
Fevral 2024 (569)
Yanvar 2024 (560)
Dekabr 2023 (584)
Noyabr 2023 (554)
Oktyabr 2023 (618)
Sentyabr 2023 (545)
Avqust 2023 (579)
İyul 2023 (594)
İyun 2023 (462)
May 2023 (595)
Aprel 2023 (596)
Mart 2023 (589)
Fevral 2023 (613)
Yanvar 2023 (498)
Dekabr 2022 (639)
Noyabr 2022 (517)
Oktyabr 2022 (425)
Sentyabr 2022 (519)
Avqust 2022 (496)
İyul 2022 (470)
İyun 2022 (625)
May 2022 (583)
Aprel 2022 (644)
Mart 2022 (663)
Fevral 2022 (651)
Yanvar 2022 (664)
Dekabr 2021 (664)
Noyabr 2021 (661)
Oktyabr 2021 (666)
Sentyabr 2021 (604)
Avqust 2021 (504)
İyul 2021 (542)
İyun 2021 (672)
May 2021 (586)
Aprel 2021 (656)
Mart 2021 (562)
Fevral 2021 (609)
Yanvar 2021 (564)
Dekabr 2020 (580)
Noyabr 2020 (607)
Oktyabr 2020 (752)
Sentyabr 2020 (685)
Avqust 2020 (766)
İyul 2020 (767)
İyun 2020 (675)
May 2020 (641)
Aprel 2020 (807)
Mart 2020 (617)
Fevral 2020 (668)
Yanvar 2020 (528)
Dekabr 2019 (652)
Noyabr 2019 (557)
Oktyabr 2019 (593)
Sentyabr 2019 (545)
Avqust 2019 (454)
İyul 2019 (616)
İyun 2019 (461)
May 2019 (585)
Aprel 2019 (559)
Mart 2019 (459)
Fevral 2019 (490)
Yanvar 2019 (565)
Dekabr 2018 (752)
Noyabr 2018 (732)
Oktyabr 2018 (1046)
Sentyabr 2018 (772)
Avqust 2018 (758)
İyul 2018 (827)
İyun 2018 (795)
May 2018 (757)
Aprel 2018 (859)
Mart 2018 (682)
Fevral 2018 (638)
Yanvar 2018 (851)
Dekabr 2017 (946)
Noyabr 2017 (1150)
Oktyabr 2017 (930)
Sentyabr 2017 (1090)
Avqust 2017 (1200)
İyul 2017 (1511)
İyun 2017 (842)
May 2017 (563)
Aprel 2017 (557)
Mart 2017 (624)
Fevral 2017 (681)
Yanvar 2017 (531)
Dekabr 2016 (514)
Noyabr 2016 (347)
Oktyabr 2016 (403)
Sentyabr 2016 (402)
Avqust 2016 (343)
İyul 2016 (509)
İyun 2016 (646)
May 2016 (660)
Aprel 2016 (680)
Mart 2016 (601)
Fevral 2016 (839)
Yanvar 2016 (467)
Dekabr 2015 (627)
Noyabr 2015 (727)
Oktyabr 2015 (733)
Sentyabr 2015 (579)
Avqust 2015 (308)
İyul 2015 (354)
İyun 2015 (182)
May 2015 (280)
Aprel 2015 (270)
Mart 2015 (371)
Fevral 2015 (277)
Yanvar 2015 (554)
Dekabr 2014 (697)
Noyabr 2014 (584)
Oktyabr 2014 (459)
Sentyabr 2014 (490)
Avqust 2014 (434)
İyul 2014 (505)
İyun 2014 (51)
May 2014 (533)
Aprel 2014 (437)
Mart 2014 (295)
Fevral 2014 (608)
Yanvar 2014 (923)
Dekabr 2013 (1167)
Noyabr 2013 (1064)
Oktyabr 2013 (624)
Sentyabr 2013 (458)
Avqust 2013 (699)
İyul 2013 (900)
İyun 2013 (649)
May 2013 (637)
Aprel 2013 (293)
Mart 2013 (164)
Fevral 2013 (423)
Yanvar 2013 (450)
Dekabr 2012 (881)
Noyabr 2012 (17)

Bütün arxivi göstər / gizlət

Sorğu

 

Yeni dizaynımız necədir?


 

 
    • youtube
    • twitter
    • rss
    • googleplus
    • flickr
    • facebook
    Copyright © www.GundemXeber.az / Bütün hüquqlar qorunur!
    BİZİMLƏ ƏLAQƏ: tel: (+99412) 538 76 26, (+99450) 289 88 33, (+99470) 248 96 52 - Email: [email protected]
    Ünvan: Bakı şəhəri, Mətbuat prospekti 529-cu məhəllə, ''Azərbaycan'' nəşriyyatı 1-ci mərtəbə
    Qurucusu: Ş.Cəfəri / Direktor: Ç. Cəfəri


    Hazırlayan və ideya müəllifi: Elshan Azizoglu