GundemXeber

  • Əsas Səhifə
  • GündəmXəbər
  • Ölkə
    • Cəmiyyət
    • Bölgə xəbərləri
    • Mədəniyyət
    • Kirminal
    • Hadisə
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • İdman
  • Maraqlı
  • Maqazin
  • Müsahibə
  • Dünya

Gundemxeber.az » Ölkə » Marketlərdə bizi yaxalayan 13 TƏLƏ

Marketlərdə bizi yaxalayan 13 TƏLƏ

Tarix: 3-08-2017, 19:23 Bölmə :Ölkə Baxış: 450
Marketlərdə bizi yaxalayan 13 TƏLƏ


Bunları oxumadan alış-verişə çıxmayın

Marketə hər gün gedirik. Gündəlik, həftəlik, ya da aylıq alış-veriş üçün. Amma bəzən çox sadəlövh oluruq. Oralarda bizə hazırlanan tələləri görməyəcək qədər sadəlövh həm də. Musavat.com xarici mətbuata istinadən növbəti market ziyarətiniz zamanı xatırlamalı olduğunuz məqamları toparlayıb.

Marketlərdəki təhlükəsizlik kameraları təhlükəsizlik xaricindəki işlər üçün də yarayır. Məsələn, bir çox mağaza optik tanıtım yazılımları sayəsində müştərilərin məhsulları gözüylə təhlil edərkən mimika və hərəkətlərini qeyd edərək, nəticələr çıxarmağa çalışır.

Marketə ilk giriş bölgəsi müştərinin “qazını almaq” məqsədi daşıyır. Ümumi halda bir baxıb keçir, çünki içəridə görüləcək işlər var. Bu səbəbdən də sözügedən bölümlər adətən promoşnlar (reklam, tanıtım) üçün istifadə olunur.

Sonra qarşınıza çıxan sahə “sakitləşmə bölgəsi”dir. Burada adətən kitab, jurnal, DVD kimi dayanıb baxacağınız, bayırdakı təlaşı unudacağınız, daha sakit şəkildə alış-veriş edəcəyiniz bir şəklə girirsiniz.

Ardınca gələn ilk nöqtə isə meyvə və tərəvəz satılan şöbə. Onlarınsa burda olmalarının tək səbəbi insanın ən vacib ehtiyacı olan “qarın doyuzdurma” məsələsini həll etməsidir. İnsan alış-verişdə bu məntiqli nöqtədən başlayınca onun davamındakı yersiz şeyləri satın alanda vicdan əzabı keçirmir.

Süd, yumurta kimi təzə və gündəlik ehtiyac sayılan maddələr isə əsasən ən arxa sırada yer alır. Çünki onlar hər cür şərtdə onsuz da alınacaq. Onlar tapılana qədər isə müştəriyə başqa şeylər göstərilib, “başı bişirilir”.

Market içində yerləşən şirniyyat şöbəsinin əsas məqsədi isə ətrafa xoş qoxular yayıb, insanları acdırmaq və daha çox şey aldırmaqdır. Bu məhsulların önəmli bir hissəsi əvvəlcədən hazırlanıb, sonra isidilən məhsullar olsa da, vizual və qoxu təsirlərini heç də yaddan çıxarmaq olmaz. Bu təzə məhsul görünüşlü məhsulların satıldığı şöbələrin ətrafında isə əsasən qəssab və hazır dondurulmuş qida məhsulları yer alır. Beləcə beynimizdəki təzə və dondurulmuş məfhumu silinir. Hər ikisindən də alırıq.

Market rəflərindəki ən qiymətli yer isə orta rəflər sayılır. Çünki insanlar daha çox ortadakı rəflərə diqqətlə baxırlar. Ona görə də firmalar mallarını orta rəflərə yerləşdirmək üçün daha çox pul ödəyirlər. Çünki insanlar adəti üzrə yuxarıdakı və aşağıdakı variantlara baxmaz. Amma yenə də bəzi araşdırmalar üstlərin və ya rəflərin sonlarının da dəyərli olduğunu ortaya qoyur.
Qapıda müştəriləri qarşılayan və mağazaya dəvət edənlərin ən böyük faydası isə heç şübhəsiz ki, içəridəki oğurluğu azaltmaqdır. Çünki dəvətlə girilən yerlərdə oğurluq daha az olur.

Az variant olması əsasən insanın işinə yarayır. İnsanlar çox variant olan bir yerdə qərar verə bilmədiyi üçün heç bir şey almadan çıxa bilər. Buna görə də çıxış yolu bir-birinə yaxın keyfiyyət və ya kateqoriyadakı iki məhsulun yanında daha alt səviyyədən bir üçüncü məhsul yerləşdirməkdir. Bu “tələ məhsul” qərar verməyi daha da asanlaşdırır. Nəticədə pis variantı görən müştəri dərhal daha yaxşısını alır.

Müştərilərin yarısı kassada növbə gözləyən vaxt səbətə yığdıqlarının bəzilərini satın almaqdan vaz keçir. Bu səbəbdən də marketlər kassa sıralarını mümkün olduğu qədər dar düzəldir və səbətinizdəkiləri çıxarıb qoymağınıza yol açacaq boş yer saxlamazlar.

Qoxu insanın ən əsas və təsir yaradan duyğularından biridir. Dolayısı ilə də bəzi marketlər çörək qoxusu kimi süni qoxuları marketdəki bəzi bölmələrə yayar. Məsələn, paltaryuyan toz bölməsində yeni yuyulmuş paltar qoxusu yayılır. Ya da şirniyyat şöbəsində eyni əhval. Bu isə alıcının satın alma həvəsini daha da artırır.

Bir maraqlı nümunə. Bu sahədə ixtisaslaşa The Aroma Company yay tətili satan bir turizm şirkətini içinə Hindistan qozu qoxusu yaydığı zaman satışların artmasını təmin edir. Çünki Hindistan qozu insanlara günəş kremini, çimərlikləri və tətili xatırladır.

“Nə alırsan al, 1 manat tipli məntiqlər də müştərini tovlayacaq variantlardandır. Bu isə marketlərdə böyük bir qəfəs şəklində bir yerə qarmaqarışıq məhsulların atılması ilə edilir. Məqsəd qarışıq bir yerdə məhsul axtaranların digər müştərilərin də diqqətini çəkməsinə nail olmaqdır.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geri

Oxşar yazılar :

    
  • Marketlərin “bonus oyunu” - ARAŞDIRMA

    Marketlərin “bonus oyunu” - ARAŞDIRMA ...

    11-05-2016, 18:56

  • 
  • Qazağın Mərkəzi Bazarı bərbad haldadır

    Qazağın Mərkəzi Bazarı bərbad haldadır ...

    20-11-2015, 18:38

  • 
  • İslam bankçılığı üzrə faizsiz alış-veriş, ənənəvi mağazalar şəbəkəsinin dövriyyəsini azaldacaq...

    İslam bankçılığı üzrə faizsiz alış-veriş, ənənəvi ...

    1-10-2014, 10:08

  • 
  • Kredit kartı saxtakarlarından necə qorunaq -  qızıl kimi məsləhətlər

    Kredit kartı saxtakarlarından necə qorunaq - ...

    22-07-2017, 15:02

  • 
  • “Bizim market”də ŞOK OLAY

    “Bizim market”də ŞOK OLAY ...

    11-02-2016, 20:04


Təqvim

«    İyun 2025    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Arxiv xəbərlər

İyun 2025 (224)
May 2025 (454)
Aprel 2025 (551)
Mart 2025 (351)
Fevral 2025 (529)
Yanvar 2025 (530)
Dekabr 2024 (573)
Noyabr 2024 (576)
Oktyabr 2024 (692)
Sentyabr 2024 (596)
Avqust 2024 (657)
İyul 2024 (677)
İyun 2024 (514)
May 2024 (622)
Aprel 2024 (571)
Mart 2024 (450)
Fevral 2024 (569)
Yanvar 2024 (560)
Dekabr 2023 (584)
Noyabr 2023 (554)
Oktyabr 2023 (618)
Sentyabr 2023 (545)
Avqust 2023 (579)
İyul 2023 (594)
İyun 2023 (462)
May 2023 (595)
Aprel 2023 (596)
Mart 2023 (589)
Fevral 2023 (613)
Yanvar 2023 (498)
Dekabr 2022 (639)
Noyabr 2022 (517)
Oktyabr 2022 (425)
Sentyabr 2022 (519)
Avqust 2022 (496)
İyul 2022 (470)
İyun 2022 (625)
May 2022 (583)
Aprel 2022 (644)
Mart 2022 (663)
Fevral 2022 (651)
Yanvar 2022 (664)
Dekabr 2021 (664)
Noyabr 2021 (661)
Oktyabr 2021 (666)
Sentyabr 2021 (604)
Avqust 2021 (504)
İyul 2021 (542)
İyun 2021 (672)
May 2021 (586)
Aprel 2021 (656)
Mart 2021 (562)
Fevral 2021 (609)
Yanvar 2021 (564)
Dekabr 2020 (580)
Noyabr 2020 (607)
Oktyabr 2020 (752)
Sentyabr 2020 (685)
Avqust 2020 (766)
İyul 2020 (767)
İyun 2020 (675)
May 2020 (641)
Aprel 2020 (807)
Mart 2020 (617)
Fevral 2020 (668)
Yanvar 2020 (528)
Dekabr 2019 (652)
Noyabr 2019 (557)
Oktyabr 2019 (593)
Sentyabr 2019 (546)
Avqust 2019 (454)
İyul 2019 (616)
İyun 2019 (461)
May 2019 (585)
Aprel 2019 (559)
Mart 2019 (459)
Fevral 2019 (490)
Yanvar 2019 (565)
Dekabr 2018 (752)
Noyabr 2018 (732)
Oktyabr 2018 (1046)
Sentyabr 2018 (772)
Avqust 2018 (758)
İyul 2018 (827)
İyun 2018 (795)
May 2018 (757)
Aprel 2018 (859)
Mart 2018 (682)
Fevral 2018 (638)
Yanvar 2018 (851)
Dekabr 2017 (946)
Noyabr 2017 (1150)
Oktyabr 2017 (930)
Sentyabr 2017 (1090)
Avqust 2017 (1200)
İyul 2017 (1511)
İyun 2017 (842)
May 2017 (563)
Aprel 2017 (557)
Mart 2017 (624)
Fevral 2017 (681)
Yanvar 2017 (531)
Dekabr 2016 (514)
Noyabr 2016 (347)
Oktyabr 2016 (403)
Sentyabr 2016 (402)
Avqust 2016 (343)
İyul 2016 (509)
İyun 2016 (646)
May 2016 (660)
Aprel 2016 (680)
Mart 2016 (601)
Fevral 2016 (839)
Yanvar 2016 (467)
Dekabr 2015 (627)
Noyabr 2015 (727)
Oktyabr 2015 (733)
Sentyabr 2015 (579)
Avqust 2015 (308)
İyul 2015 (354)
İyun 2015 (182)
May 2015 (280)
Aprel 2015 (270)
Mart 2015 (371)
Fevral 2015 (277)
Yanvar 2015 (554)
Dekabr 2014 (697)
Noyabr 2014 (584)
Oktyabr 2014 (459)
Sentyabr 2014 (490)
Avqust 2014 (434)
İyul 2014 (505)
İyun 2014 (51)
May 2014 (533)
Aprel 2014 (437)
Mart 2014 (295)
Fevral 2014 (608)
Yanvar 2014 (923)
Dekabr 2013 (1167)
Noyabr 2013 (1064)
Oktyabr 2013 (624)
Sentyabr 2013 (458)
Avqust 2013 (699)
İyul 2013 (900)
İyun 2013 (649)
May 2013 (637)
Aprel 2013 (293)
Mart 2013 (164)
Fevral 2013 (423)
Yanvar 2013 (450)
Dekabr 2012 (881)
Noyabr 2012 (17)

Bütün arxivi göstər / gizlət

Sorğu

 

Yay istirahətini harada keçirmək niyyətindəsiniz?


 

 
    • youtube
    • twitter
    • rss
    • googleplus
    • flickr
    • facebook
    Copyright © www.GundemXeber.az / Bütün hüquqlar qorunur!
    BİZİMLƏ ƏLAQƏ: tel: (+99412) 538 76 26, (+99450) 289 88 33, (+99470) 248 96 52 - Email: [email protected]
    Ünvan: Bakı şəhəri, Mətbuat prospekti 529-cu məhəllə, ''Azərbaycan'' nəşriyyatı 1-ci mərtəbə
    Qurucusu: Ş.Cəfəri / Direktor: Ç. Cəfəri


    Hazırlayan və ideya müəllifi: Elshan Azizoglu