Bitib tükənməyən təmir-tikinti serialı Metrodakı yenidənqurma işləri başa çatmır Bakı Metropoliteninin rəisi, jurnalistlərə qarşı aqressivliyi ilə seçilən Tağı Əhmədovun metronun ayrı-ayrı stansiyalarında apardığı təmir-tikinti işləri bitib tükənmək bilmir. Tağı Əhmədov «İçərişəhər» stansiyasında sonu bilinməyən təmir-tikinti işlərinə hələ 6 il bundan əvvəl start verdi. Stansiyanın yenidən qurulmasına 2008-ci ilin iyul ayında başlanıldı. Həmin vaxt bu işə 15 milyon manat vəsait sərf edildi. Stansiyanın giriş hissəsi piramida şəklində quruldu, konstruksiyası metal və şəffaf şüşədən quraşdırıldı. Bundan cəmi 1 il sonra nə oldu-nə olmadı bilmirik, yenidən təmir işlərinə start verildi. Belə ki, 2008-ci ildə uzun fasilələrlə təmirə dayanan «İçərişəhər" metrostansiyası 2009-cu ildə yenidən bağlandı. Metro qatarları «Sahil» stansiyasından əks istiqamətə qayıtmağa başladılar. Stansiyanın fəaliyyətinin dayandırılması rekonstruksiya işlərinin aparılması ilə izah edildi. Habelə, həmin gündən etibarən stansiyada eskalatorların əvəzlənməsi işlərinə başlandı. Eskalatorların əvəzlənməsi işləri sentyabr ayının 10-dək tam başa çatdırıldı. Budur, metropoliten rəhbərliyi yenidən «İçərişəhər» metrostansiyasında təmir işlərinə start veriblər. Bakı Metropoliteninin elektrik təchizatı xidmətinin rəisi Əlixan Osmanov «İçərişəhər» yarımstansiyasının yenidənqurmaya ehtiyacı olduğunu bildirib və qeyd edib ki, bunun üçün ona metropoliten rəhbəri Tağı Əhmədov tərəfindən müvafiq hesablamaların aparılmasını və idarə rəisinə təqdim olunması tapşırılıb. Xidmət rəisi əlavə edib ki, Tağı Əhmədov ona tunellərdə olan mövcud xətlərin bir-birindən ayrılması başlayanadək "Nizami” yarımstansiyasının dartı-azaldıcı yarımstansiyaya çevrilməsi üçün lazım olan yenidənqurma işlərinin layihəsini təqdim etməyi tapşırıb. Metropolitendə sərnişinləri bezdirən daha bir təmir-tikinti işləri «28 May» stansiyasında başladı. Hələ 2012-ci ildə stansiyanın eskalatorları təmirə dayandı. Stansiyanın yeni eskalatorları sentyabrın 15-də saat 12:00-da istifadəyə verildi. "28 May” stansiyasının Cəfər Cabbarlı meydanında yerləşən əsas giriş-çıxışında quraşdırılan yeni eskalatorlar uzun müddət sonra sərnişinlərin istifadəsinə verildi. Burada sökülmüş LT tipli 3 ədəd eskalatorun əvəzinə Almaniyanın "Thyssen Krupp” şirkətinin "Viktoriya” tipli 4 ədəd eskalatoru quraşdırılıb. Amma bütün bunlara baxmayaraq «28 May» metrostansiyası ötən il yenə təmirə bağlandı. Metropolitendən verilən məlumatda bildirilirdi ki, stansiyanın fasad tərəfinin yenidən qurulması ilə əlaqədar olaraq, yanvarın 21-dən etibarən «28 May» stansiyasının giriş və çıxışı bağlandı. Sərnişinlər Salatın Əsgərova küçəsinə çıxan «Cəfər Cabbarlı» stansiyasının giriş və çıxışından istifadə etməyə başladılar. Metropolitendən yenidənqurma işlərinin hansı müddət ərzində aparılacağı dəqiqləşdirilmədiyindən təmir-tikinti işləri hələ də davam edir. Düz 6 gündən sonra «28 May» metrostansiyasının təmirə dayanmasından 1 il ötür. Bir il müddətində Bakıda 3-4 stadion tikmək olardı. Bir ilə bir stadion tikmək olardı Tağı Əhmədov! Çox uzağa getməyək, Avroviziya mahnı yarışmasının keçirildiyi «Cristall hall» 5 aya başa gəldi. Amma metropoliten 28 May» metrostansiyasının fasadının təmirini bir ildir başa çatdıra bilmir. Metropoliten rəsmiləri «28 May» metro stansiyasında tikinti işləri ilin sonunadək yekunlaşacağını vəd etsələr də, təmir-tikinti işləri 2013-cü ilin dekabrın başa çatmadı. Bakı Metropolitenin inşaat işləri üzrə rəis müavini Rizvan Bayramov metro stansiyasında tikinti işləri 2013-cü ilin sonuna qədər yekunlaşdırılacağını desə də, bunun şahidi olmadıq. Düzdür, stansiyada bir sıra işlər görüldü: – təmir-tikinti işləri çərçivəsində metro stansiyasında hazırda divar və döşəmələrə qranit və mərmər döşəndi. Eyni zamanda, stansiyanın vestibül damı təzələndi. Qeyd edək ki, «28 May» metro stansiyasının əsas çıxışı 2012-ci ildə giriş üçün bağlandı. Yenidənqurma işləri ilə əlaqədar sərnişinlər artıq uzun müddətdir, əsas çıxış, ikinci çıxış, eləcə də «Cəfər Cabbarlı» stansiyasının çıxışından da istifadə etməyə məcbur olublar. Təmir işləri çərçivəsində stansiyada eskalatorlar yeniləri ilə əvəz edilib, eyni zamanda onların sayı 3-dən 4-ə qədər artırılıb. Metronun 28 may stansiyası təmir olunsa da, burada insanları dağ-xizək komplekslərindəki kimi sürüşüb zədələnmək təhlükəsi gözləyir. Məsələ burasındadır ki, xizək komplekslərindən fərqli olaraq, metroya insanlar xüsusi qoruyucu vasitələr geyinmirlər. Metropoliten rəisi isə mövzuya bu dəfə də özünəməxsus münasibəti ilə seçilib: "Ay yoldaş firma, oranı sən düzəldirsən, ancaq məni qoyublar xizəyin üstə sürüşdürürlər. İndi bilmirəm, sən sürüşdün, mən sürüşdüm, amma bütün dünya görür mən sürüşürəm”. Xeyli vaxtdır təmirə dayanan metronun «28 may» stansiyasında təmir işləri davam etsə də, bəzi hissələrində işlər artıq yekunlaşıb. Məsələn, stansiyanın platforması büsbütün yenilənib. Təmir abadlıq əslində göz oxşamağa hesablanıb. Daha gözü kor etməyə yox. Çünki «28 May» metrostansiyasının içərisinə düzülən mərmərin üzərində sürüşmədən hərəkət etmək mümkün deyil. Bu səbəbdən ayağı sürüşüb yıxılanlar ən yaxşı halda şikəst qalar, ən pis halda da gözü kor olar. Qəribədir, metropolitenə xərclənən milyonlarla manat hara gedir? Bu qədər vəsaitin sərfiyyatına rəğmən stansiyalar niyə tez-tez təmirə dayanıdırılır? Anar Tağıyev
Sorğu
Yeni dizaynımız necədir?